Reţeaua de socializare unde taxa de membru costă 1.500 de dolari

Reţeaua de socializare unde taxa de membru costă 1.500 de dolari

Britanicul Andrew Wessels a pus bazele unei reţele de socializare online dedicate exclusiv profesioniştilor din lumea afacerilor, întreţinută şi actaulizată de o echipa de experţi. Pentru a deveni membri, oamenii de afaceri trebuie să plătească un abonament anual de 1.500 de dolari.

Potrivit forbes.com, citat de Mediafax, serviciul fondat şi lansat de londonezul Andrew Wessels este intitulat The Marque, disponibil la adresa themarque.com, şi are deja 50 de membri fondatori, printre care se află manageri de top precum Ric Lewis, CEO al Tristan Capital Partners şi Nadja Swarovski, membră în consiliul director al afacerii cu cristale Swarovski a familiei sale.

De asemenea, miliardarul britanic Charles Dunstone, al cărui nume este legat de domeniul telefoniei mobile în Marea Britanie, finanţistul Ben Goldsmith şi mogulul din domeniul imobiliar Nick Candy sunt membri ai The Marque.