7card: Pana la finalul anului, angajatii din peste 10 orase vor avea acces la o retea de peste 200 de sali de sport

7card: Pana la finalul anului, angajatii din peste 10 orase vor avea acces la o retea de peste 200 de sali de sport

Brasov, Cluj-Napoca, Timisoara, Ploiesti si Iasi sunt primele orase din Romania, dupa Bucuresti, in care angajatii pot beneficia de abonamente la centrele sportive prin intermediul 7card. Pana in luna iulie, Sibiu si Constanta vor intra in reteaua 7card, care ajunge astfel sa acopere peste 200 sali de sport la nivel national, 8 orase si peste 8.000 de abonati.

”Experienta castigata in Bucuresti, cererea companiilor care doresc sa-si recompenseze angajatii din intreaga tara si nevoia facilitarii accesului la sport cat mai multor angajati ne-a determinat sa extindem conceptul la nivel national. Am luat in calcul acoperirea tuturor oraselor mari, respectiv ale celor in care angajatorii au fost deschisi la a facilita accesul la sport salariatilor”, spune Andrei Cretu, co-fondator 7card. 

Extinderea la nivel la national a inceput de la finalul anului 2014, insa dezvoltarea propriu zisa a retelei in afara Capitalei se va realiza pe parcursul anului 2015. Primele orase in care 7card a intrat au fost Brasov (noiembrie- decembrie 2014), Timisoara (ianuarie 2015) si Cluj-Napoca (ianuarie 2015). 

”Rezultatele inregistrate pana in prezent in aceste orase sunt imbucuratoare. Avem semnate contracte cu cel putin 10-12 centre sportive in fiecare oras. La nivel national, aproximativ 20% din totalul vizitelor sunt la sali care, printre serviciile oferite, au si piscina”, spune Iulian Circiumaru, co-fondator 7card. 

”La inceputul anului am inceput sa activam practic in afara Bucurestiului. Sunt piete diferite, concentrate cel mai mult in jurul a doi-trei mari angajatori, insa sunt acele companii care sunt interesate de fidelizarea cat mai buna a angajatilor”, completeaza Iulian Circiumaru.

In perioada imediat urmatoare, 7card va incepe sa activeze in Constanta (luna iunie), Sibiu (luna iulie), Pitesti, Craiova, Oradea, Bacau, Targu Mures. Pana la finalul anului, 7card va fi prezent in aproximativ 10-12 orase, inclusiv Bucuresti.

La nivel de Capitala, valoarea medie a unui abonament 7card este de 125 de lei, in timp ce la Brasov, Ploiesti si Iasi este 94 de lei/luna, iar la Timisoara si Cluj Napoca de 92 de lei. Raportat la numarul de abonati in companii, in Bucuresti, sectorul cel mai activ este IT, urmat de telecom si bancar. In Timisoara, cele mai active sunt sectoarele IT si FMCG, in Cluj Napoca – bancar si IT, iar in Brasov - IT, bancar si telecom.  In ceea ce priveste abonatii, 55%-65%, in functie de oras, sunt femei. 

Numarul de abonati in functie de varsta variaza foarte putin de la un oras la altul. Cei mai multi abonati (38%) au varsta intre 29 si 34 de ani, urmati fiind de cei cu varsta intre 24 si 28 de ani (29%), respectiv 35 si 40 de ani (19%). Doar 3% dintre abonati au intre 18 si 23 de ani, respectiv 11% din angajati sunt mai in varsta de 40 de ani. 

Procentul de companii care ofera abonamentele 7card ca beneficiu salarial este in crestere in toate orasele din tara. In Bucuresti, de exemplu, 35% din abonamente sunt platite de catre companie, iar in provincie, procentul este intre 38 si 45% . 

De asemenea, daca la nivel de Bucuresti, aproximativ 20% dintre angajati ajung la salile de sport in weekend, la nivel national procentul este diferit. Cea mai crescuta prezenta in randul angajatilor, sambata si duminica, este inregistrata la Brasov si Cluj-Napoca (25%).

Tot in luna mai, Benefit Seven, compania care detine brandul 7card, a lansat proiectul Fit Republic (www.fitrepublic.ro), inspirat din antrenamentele sportive de tip Boot Camp. Clasele au loc in aer liber, din mai pana in septembrie, pe stadionul Iolanda Balas. Accesul la Fit Republic se face in baza unui abonament lunar, disponibil si pentru retail (persoane fizice, indiferent ca sunt sau nu angajate in companii cu care 7card are contract), cu tarife intre 124 si 174 de lei. 

In 2014, cifra de afaceri a 7card a fost de un milion de euro, iar pentru 2015 se prognozeaza dublarea acesteia. La finalul anului, estimarile arata un numar de 10.000 de abonati la nivel national. 

Un card unic de acces la o gama variata de activitati sportive, 7card se adreseaza atat angajatilor, cat si companiilor,. Abonatii 7card sunt angajati ai companiilor din domenii precum IT&C, pharma, retail, banci, FMCG, telefonie mobila, asigurari etc.