Traieste alaturi de Carlsberg probabil cea mai buna experienta la EURO 2016

Carlsberg a lansat o noua campanie pentru fanii fotbalului si pentru consumatorii sai, prin care marcheaza cea de-a opta editie consecutiva de parteneriat cu Campionatul de fotbal UEFA EURO. Sub umbrela creativa Probabil cel mai mare campionat UEFA din toate timpurile, Carlsberg a pregatit o serie de experiente inedite pentru a sarbatori cel mai important eveniment de fotbal al anului.

Consideram ca cele mai frumoase experiente se traiesc alaturi de prieteni, motiv pentru care Carlsberg transforma experienta UEFA EURO 2016TM intr-una memorabila pentru fani. Oferim consumatorilor toata atmosfera Carlsberg Club - bilete la meciuri, transport cu avionul, cazare la cele mai bune hoteluri din Paris, petreceri memorabile inainte si dupa meciuri, posibilitatea de a cunoaste legende ale fotbalului european sau chiar de a oferi trofeul Man of the Match celui mai bun jucator din meciul de mare miza Romania – Elvetia. La aceasta experienta unica si de neuitat se mai adauga si conceptul original Play on Pitch. In acest fel demonstram inca o data spiritul brandului de a oferi probabil cele mai bune experiente”, a declarat Paul Markovits, Vice Presedinte Marketing URBB.

Carlsberg ofera experiente VIP de la deschidere pana in finala EURO 2016

Carlsberg ofera experiente VIP la meciurile cheie din campionat, de la meciul de deschidere din 10 iunie pana la marea finala din 10 iulie, si sansa de a-i cunoaste pe cei mai buni jucatori de fotbal din Europa, prin intermediul experientelor Play on Pitch sau Man of the Match.

Carlsberg aduce fanii mai aproape de stelele fotbalului international

Probabil orice pasionat de fotbal viseaza sa joace pe acelasi teren ca marii jucatori ai lumii. De aceea, Carlsberg  a creat platforma Play on Pitch, prin care ofera fanilor adevarati din intreaga lume ocazia sa joace la UEFA EURO 2016TM, alaturi de prieteni. Experienta Play on Pitch se va desfasura in perioada 6 - 7 iulie, pe stadionul din Lyon. Cei aproximativ 140 de castigatori din intreaga lume vor fi impartiti in grupuri de 15 - 20 persoane si vor participa, prin rotatie, la o serie de activitati fotbalistice antrenante. Participantii vor avea, de asemenea, ocazia sa admire si sa se fotografieze cu legendarul trofeu Henri Delaunay. Din Romania, norocos va fi un singur castigator care va putea merge insotit de un prieten.

Peter Schmeichel, Ambasador Carlsberg si legenda a fotbalului mondial, alaturi de alti mari jucatori ai lumii, vor fi antrenorii norocosilor castigatori si vor asista la activitatile programate.

La finalul celor doua zile, castigatorii Play on Pitch vor participa la o cina de premiere a celor mai bune rezultate obtinute la activitatile din cadrul evenimentului, avand ocazia sa castige propriul trofeu Man of the Match .

O alta experienta pe care Carlsberg o ofera la UEFA EURO 2016TM este platforma Man of the Match, prin care unul dintre castigatori va inmana trofeul Man of the Match jucatorului votat de catre fanii din toata lumea in timpul meciului. In Romania, competitia Man of the Match s-a incheiat de curand, urmand sa fie anuntat fericitul castigator care va inmana trofeul celui mai bun jucator din cadrul meciului de mare miza Romania – Elvetia din data de 15 iunie 2016.

Asocierea dintre Carlsberg si fotbalul international are o istorie de zeci de ani, de-a lungul timpului ideologia Carlsberg imbinandu-se perfect cu fotbalul de performanta. Prin campaniile organizate, Carlsberg ofera fanilor adevarati cea mai frumoasa experienta pe care acestia si-o pot dori: oportunitatea de a juca un meci de fotbal pe stadionul din Lyon si de a face cunostinta cu legendele fotbalului. 

***

Brandul Carlsberg a fost lansat pe piata din Romania in anul 2001, iar in prezent detine o pozitie puternica pe segmentul super premium, remarcandu-se ca un brand cu traditie in calitatea absoluta si participand activ la crearea unor momente unice in viata consumatorilor.

URBB este unul dintre cei mai mari producatori de bauturi de pe piata locala, fiind prezent pe piata berii si a bauturilor racoritoare. Portofoliul companiei cuprinde exclusiv marci premium: pe piata berii, marcile Tuborg, Carlsberg, Holsten, SKOL, Guinness, Kilkenny, cidrul premium Somersby, precum si Granini pe piata bauturilor racoritoare.