Totul a început cu un magazin în cartierul bucureştean Militari. Anul acesta afacerea se îndreaptă spre venituri de 200 de milioane de euro

Totul a început cu un magazin în cartierul bucureştean Militari. Anul acesta afacerea se îndreaptă spre venituri de 200 de milioane de euro Totul a început cu un magazin în cartierul bucureştean Militari. Anul acesta afacerea se îndreaptă spre venituri de 200 de milioane de euro

La doar câteva luni de la preluarea mandatului de CEO al liderului de echipamente sportive Decathlon pe piaţa locală, Jean-François Mace are clar trasat obiectivul pentru România: transformarea sportului într-un obicei pentru majoritatea românilor. Extinderea în ţară, într-un ritm de 3-4 magazine anual, precum şi investiţiile în spaţii logistice şi colaborările cu furnizorii locali vor sprijini, spune francezul, acest ţel.

„Credem în potenţialul acestei pieţe – când ai câţiva oameni care practică sporturi şi puţini oameni care îşi permit să cumpere articole sportive, acestea se traduc printr-o oportunitate uriaşă“, descrie francezul Jean-François Mace, CEO-ul Decathlon Romania, perspectiva sa asupra pieţei locale, la aproximativ patru luni de la preluarea mandatului de conducere a retailerului de echipamente sportive. Francezul a venit la cârma unei afaceri formate dintr-un lanţ de retail de 20 de magazine, un depozit de logistică lângă Bucureşti recent inagurat, precum şi colaborări cu producători locali de articole sportive. Per total, afacerea francezilor, ce au intrat pe piaţa locală în 2009 cu un magazin în cartierul bucureştean Militari, se îndreaptă anul acesta spre un prag de 200 de milioane de euro.

Sursa: BusinessMagazin