Top 20 branduri de cosmetice si ingriire personala cu cei mai multi bani investiti in publicitate

Top 20 branduri de cosmetice si ingriire personala cu cei mai multi bani investiti in publicitate

Topul brandurilor de cosmetice/ingrijire personala cu cel mai mare volum de publicitate este condus de Nivea, cu 15.872 reclame difuzate si un rate card de aproape 27 milioane de euro.

Dove ocupa locul doi in top cu 8.099 reclame, urmat de Gillette cu 5.964 reclame, potrivit Mediatrust, care a realizat un top 20 al randurilor de cosmetice si ingrijire personala cu cea mai mare vizibilitate in publicitate in perioada 1 ianuarie – 30 aprilie 2014.

Head&Shoulders este prezent in clasament cu 5.862 de reclame, urmat de Colgate cu 5.708 reclame si Lacaluct cu 4.120 reclame. Garnier a inregistrat, in primele 4 luni ale anului 2014, 3.972 de reclame cu un rate card estimat de 8.705.851 euro.

Schwarzkopf a inregistrat 3.433 de reclame si un rate card de 6.581.407 euro. Wash&Go este prezent in top cu 3.398 de reclame. L’Oreal ocupa locul 10 cu 3.368 de reclame. Pantene este pe locul 11 cu 3.351 de reclame, Urmat de Clear cu 2.780 de reclame.

Din clasament mai fac parte Blend-a-med cu 2.555 de spoturi, Gerovital cu 2.139, Parodontax cu 2.084. Avon a avut in primele patru luni ale anului 1863 de reclame, urmat de Always cu 1.838, Veet cu 1.606 reclame si Syoss cu 1.493 de reclame.
 

Brand Nr. de reclame Cost/euro
Nivea 15872 26.886.553
Dove 8099 14.100.446
Gillette 5964 8.187.414
Head&Shoulders 5862 8.326.179
Colgate 5708 12.950.974
Lacalut 4120 1.107.739
Garnier 3972 8.705.851
Schwarzkopf 3433 6.581.407
Wash&Go 3398 6.355.009
L'Oreal 3368 7.776.989
Pantene 3351 6.073.419
Clear 2780 2.814.480
Blend-a-med 2555 5.342.614
Oral B 2550 5.108.234
Gerovital 2139 4.728.617
Parodontax 2084 4.144.373
Avon 1863 3.861.124
Always 1838 4.598.128
Veet 1606 1.871.642
Syoss 1493 3.782.227


Televiziunea este canalul media pe care au mizat principalele branduri de cosmetice. Din totalul de 102.016 de reclame, 96.327 au fost difuzate de televiziuni, 4.577 pe posturile de radio si 1.112 au fost tiparite in presa scrisa.

Pentru vizibilitatea in publicitate raportul a luat in calcul rezultatele monitorizarii a peste  102.012 de reclame difuzate in intervalul de timp 1 ianuarie -30 aprilie 2014, la 20 de posturi de televiziune, 12 posturi de radio si 200 de publicatii centrale, la categoria Cosmetice/ingrijire personala.

Mediatrust Romania a fost infiintata in 1999 si furnizeaza servicii de monitorizare catre companii romanesti si straine. Compania este membra din 2004 a FIBEP, principala organizatie internationala a agentiilor de monitorizare, iar din octombrie 2010 este detinuta in proportie de 100% de IMM – Institute of Media Monitoring Polonia. Clientii companiei provin din domeniile financiar, telecom, IT, farmaceutic, energie, gaze naturale, petrol, educatie, sport, cultura, showbiz, politic.