Telekom lanseaza o solutie de tip "smart office" dedicata companiilor pentru monitorizarea de la distanta

Telekom Romania adaugă în portofoliul său două pachete de tip M2M prin care clienţii persoane juridice pot controla, monitoriza şi automatiza de la distanţă sediul companiei lor: Pachetul Security și Pachetul Comfort.

Pachetele Smart pentru birou sunt gestionate prin intermediul aplicaţiei mydlink Home, disponibilă gratuit în AppStore și Google Market.

Aplicația conectează și coordonează intuitiv toate echipamentele incluse în pachet, setarea programelor de funcționare putând fi stabilită în funcție de nevoile fiecărui utilizator.
 

Pachetul Comfort include o priză inteligentă (Smart Plug), un senzor de mişcare şi o cameră de filmat HD cu o rază de acțiune în întuneric de până la 5 m. Aceste echipamente comunică între ele prin intermediul reţelei Wi-Fi din birou şi sunt controlate cu ajutorul aplicației mydlink Home. În pachet pot fi integrate şi alte echipamente de tip „smart”, precum senzori de apă, alarme, camere IP sau amplificatoare de semnal.  

Pentru cei care îşi doresc un plus de siguranţă, Pachetul Security conţine un Hub de conectare, un senzor de tip 3-in-1 pentru deschiderea uşilor/ferestrelor, de temperatură, respectiv lumină, o alarmă şi o cameră de filmat HD.

Connected Home Hub asigură legătura între reţeaua Wi-Fi şi celelalte echipamente, iar prin intermediul aplicaţiei mydlink Home utilizatorul poate controla şi monitoriza de la distanţă sediul companiei. În pachet pot fi integrați suplimentar senzori de mișcare, de apă, dar și alarme, camere IP care permit rotirea la 360̊, prize inteligente sau senzori de tip 3-in-1 pentru deschiderea uşilor/ ferestrelor, de temperatură şi lumină.  

Pachetele pot fi achiziționate pentru 1 an, respectiv 2 ani și pot fi achitate integral sau cu plata în rate. Soluția de Internet Telekom poate fi achiziționată independent, dar pachetele Smart pentru birou pot deveni funcționale cu ajutorul oricărui router Wi-Fi.  

Prin intermediul soluţiilor standard M2M, cum sunt și Pachetele Smart pentru birou, Telekom traduce inovațiile tehnologice din domeniul IT&C în soluții concrete menite să ajute companiile mici și mijlocii să își administreze mai eficient resursele și să identifice noi oportunități de dezvoltare a propriilor afaceri”, a afirmat Răzvan Ionescu, Director Marketing, segment business, Telekom Romania.    

În prezent, Telekom Romania mai oferă soluții de tip M2M precum GPS Tracking pentru management-ul flotei de autovehicule; Vending Telemetry (soluţie E2E pentru gestionarea de la distanţă a automatelor); M2M Data & Service Portal (portal pentru management de SIM-uri M2M); M2M Channel (platformă destinată automatizărilor industriale, de monitorizare a mediului și de gestionare a dispozitivelor de la distanță); Real Time Location (sistem de localizare în timp real); Elevator Emergency (soluție de alarmare în caz de urgență pentru ascensoare)  şi Taxi Management (soluție de dispecerat online pentru taxiuri).