Strategii de fidelizare a clientilor

Strategii de fidelizare a clientilor Strategii de fidelizare a clientilor

Sa castigi loialitatea unei persoane este unul dintre cele mai valoroase lucruri din lume, dar si unul dintre cele mai greu de obtinut. De ce? Pentru ca trebuie sa o castigi. Iar acest lucru este valabil si in lumea afacerilor.


Una dintre cele mai mari provocari ale unui fondator de business se poate dovedi a fi atragerea clientilor fideli care se intorc frecvent pentru a-i achizitiona produsele sau serviciile. Iar ca toate strategiile de marketing, si programele de loializare a clientilor trebuie sa tina pasul cu noile tendinte. Pentru ca, in ziua de azi, clientii nu mai cred orbeste in ceea ce spune un brand, in publicitatea pe care acesta si-o face fara o cautare rapida pe Google pentru a verifica spusele acestuia.

In plus, pe langa faptul ca in ziua de azi clientii pot verifica mult mai simplu veridicitatea spuselor unei companii, aceasta din urma este nevoita sa faca fata si unei concurente acerbe din partea altor jucatori similari, care tintesc, in mare, aceeasi masa de clienti.

Se spune deseori ca investitiile necesare pentru retentia clientilor sunt mai costisitoare decat cele pentru atragerea unui nou client, insa ar fi cazul sa ai in vedere imaginea de ansamblu: si daca vei reusi sa-ti fidelizezi clientii cu o rata de 5%, vei ajunge sa-ti cresti profitul cu valori cuprinse intre 20 si 95%.

Mai multe pe Start-up.ro