Șase strategii de retenție pe care să le ia în considerare companiile

Șase strategii de retenție pe care să le ia în considerare companiile Șase strategii de retenție pe care să le ia în considerare companiile

Recrutarea și retenția angajaților poate fi o sarcină dificilă, dar nu imposibilă, iar câțiva angajatori împărtășesc tacticile care au avut succes în companiile lor.

Generația Millennials schimbă radical regulile de recrutare și retenție, dar aceasta nu este singura categorie de angajați care își dorește mai mult de la angajatori. Și despre cum ții Generația Z fericită la muncă se vorbește tot mai mult. CMSWire scrie că în 3,4 milioane de persoane și-au dat demisia în noiembrie, potrivit unui raport al Biroului de Statistică a Muncii din Statele Unite. Recrutarea și retenția angajaților poate fi o sarcină dificilă, dar nu imposibilă, iar câțiva angajatori împărtășesc tacticile care au avut succes la ei.

Găsește „moneda” cu valoare pentru angajați

Pentru mulți dintre cei de pe piața forței de muncă de acum, banii nu mai sunt singura monedă de schimb. Tot mai mulți dintre ei aleg companii care le oferă oportunități de creștere. De exemplu, inginerii caută provocări complexe și tehnologii de ultimă generație, cu ajutorul cărora să poată avea un impact imediat. Generația Millennials va alege companiile care îi oferă posibilitatea de muncă la distanță sau călătorii în interes de serviciu, iar Generația Z va cere oportunități de învățare și dezvoltare pe măsură ce crește în carieră. Prin urmare, companiile trebuie să devină mai creative nu doar în ceea ce privește recrutarea, dar și retenția talentelor.

Mai multe Start-up.ro