Saatchi & Saatchi lanseaza un program de consiliere si orientare profesionala pentru studenti

saatchi&saatchi, lansare, program de consiliere si orientare profesionala

Saatchi & Saatchi X Publicitate anunta lansarea proiectului "Cum sa devii cel/cea mai bun/a profesionist/a? – Program inovativ de consiliere si orientare profesionala pentru studentii interesati sa lucreze in domeniile comunicarii, publicitatii si relatiilor publice (PR)".

Acest program de consiliere profesionala le ofera studentilor posibilitatea de a realiza prima lor campanie publicitara in cadrul Saatchi & Saatchi, unul dintre cele mai mari grupuri de comunicare din Romania.

Programul se adreseaza studentilor sau masteranzilor la Marketing, Comunicare, Arte, Management si alte specializari in domenii socio-umane.

Timp de un an, 360 de studenti interesati sa lucreze in domeniile comunicarii si al relatiilor publice isi dezvolta cunostintele si abilitatile pentru a crea prima campanie de comunicare din cariera lor.

Fiecare serie de 15 studenti parcurge 2 module, unul teoretic si unul practic, in decursul a 2 saptamani. Pe parcursul primei saptamani participantii se vor familiariza cu activitatea desfasurata in toate departamentele agentiei: client service (relatii clienti), strategie, creatie, online, social media, audio-video, DTP (pregatire si productie tipar).

In a doua saptamana studentii impartiti in trei echipe, primesc un brief concret de la un client si vor avea ocazia sa isi exerseze cunostintele acumulate, prin realizarea unei propuneri pentru o campanie de comunicare. Pe parcursul programului fiecare beneficiar se bucura de indrumarea expertilor Saatchi & Saatchi implicati in proiect, astfel incat solutiile propuse de ei clientilor sa raspunda cat mai bine briefului primit.

Programul derulat de Saatchi & Saatchi urmareste sa creeze o punte intre tanara generatie cu un potential extraordinar si angajatorii care cauta sa gaseasca in fiecare CV experienta si competente relevante domeniului.

„Intr-o lume in care ne confruntam cu atatea restrictii bugetare, educatia ar trebui sa fie ultimul domeniu care sa aiba de suferit de pe urma acestora. Din pacate, sistemul public de educatie nu reuseste sa le asigure studentilor pregatirea practica necesara pentru a-si gasi cu usurinta un loc de munca. `Weeks of Work` este programul de consiliere profesionala prin care Saatchi & Saatchi doreste sa ofere tinerilor posibilitatea de a dobandi competentele necesare pe piata muncii, contribuind la formarea pe premise sanatoase a noii generatii de profesionisti", a declarat Mona Opran, COO Saatchi & Saatchi.

Pana in prezent, 85 de studenti au parcurs programul. Proiectul, cofinantat din Fondul Social European prin Programul Operational Sectorial Dezvoltarea Resurselor Umane 2007-2013, este derulat in parteneriat cu Profond Management si Amazing Photos.

Saatchi & Saatchi X Publicitate face parte din grupul Centrade, care ofera servicii complete de comunicare prin companiile pe care le include. Printre cei mai importanti clienti ai grupului se numara: Rompetrol, Raiffeisen Bank, P&G (Ariel, Head & Shoulders, Olay, Pampers), Enel, Mondelez (Milka), Intersnack (ChioChips), Maspex (LaFesta), Sensiblu, Toyota, United Way Romania, Visa.