Românii și teambuilding-ul: Cum evoluează piața trainingurilor

Românii și teambuilding-ul: Cum evoluează piața trainingurilor Românii și teambuilding-ul: Cum evoluează piața trainingurilor

În 2017, vânzările de programe de training și teambuilding pentru angajații din corporații au crescut cu 16% față de anul 2016, potrivit celor de la Ascendis.

Ascendis, liderul pieței de training și consultanță în domeniul dezvoltării organizaționale din România, a încheiat anul 2017 cu o cifră de afaceri cumulată de 7,26 milioane de euro.

Anul în care Ascendis a împlinit 20 de ani de la înființare a marcat astfel o cifră de afaceri record, ca urmare a creșterii cererii de programe de training și teambuilding.

„Creșterea este peste așteptări. Suntem bucuroși că am depășit cel mai optimist scenariu pentru 2017. Ne bugetasem o creștere de maximum 10%, pentru că veneam după un 2016 foarte bun. Motivul principal care stă la baza acestei reușite este diversificarea portofoliului de produse și servicii: am investit în programe de training noi, am intrat pe piața conferințelor corporate, am mărit echipa de consultanți”, a declarat Andrei Goșu, directorul general al Ascendis.

Mai multe pe Start-up.ro