Românii și-au utilat locuințele cu electrocasnice de top în pandemie

Românii și-au utilat locuințele cu electrocasnice de top în pandemie Românii și-au utilat locuințele cu electrocasnice de top în pandemie

Anul care a schimbat profund mediul de afaceri la nivel mondial a fost și unul în care deciziile rapide au adus succesul Miele. Cel mai mare producător mondial de echipamente electrocasnice premium a încheiat 2020 cu o creștere de 34% în România, ce se traduce într-o cifră de afaceri de peste 13 milioane de euro.


Schimbarea comportamentului de consum al clienților, determinată de restricțiile impuse de autorități, reprezintă unul dintre principalii piloni de creștere ai brandului în 2020. Transformarea propriei locuințe în birou, concomitent cu necesitatea de a crea un climat de siguranță, i-au impulsionat pe mulți dintre clienți să investească în electrocasnice premium, ce le oferă un grad ridicat de confort și încredere.


„Poate că înainte de pandemie mulți nu găteau acasă sau aveau personal pentru curățenie. De asemenea, mulți nu dețineau un espressor, deoarece fie cumpărau cafeaua din locuri specializate, fie foloseau espressorul la birou. Aceste lucruri schimbându-se, s-au modificat și dorințele și necesitățile: mulți au vrut un espresso ca în cafeneaua preferată, dar la ei acasă și atunci au achiziționat un espressor Miele, alții și-au descoperit pasiunea pentru gătit și au investit într-un cuptor și o plită cu funcții noi și cu programe automate, în timp ce alții au prioritizat curățenia, astfel că au vrut un aspirator performant, silențios și igienic sau chiar un robot”, spune Loredana Butnaru, General Manager Miele România.


Mai multe pe Start-up