Profitul Microsoft a scazut, dupa investitii mari in marketing si produse

Profitul Microsoft a scazut, dupa investitii mari in marketing si produse

Profitul Microsoft a scazut cu 3,7% in ultimele trei luni ale anului trecut, la 6,38 miliarde de dolari, desi veniturile au urcat cu 2,7%, la 21,46 miliarde dolari, dupa cresterea investitiilor si cheltuielilor de marketing pentru Windows si platformele mobile promovate de companie.

Perioada octombrie-decembrie reprezinta la Microsoft al doilea trimestru al anului fiscal 2012-2013. In perioada corespunzatoare a anului anterior, compania din Redmond a raportat venituri de 20,88 miliarde de dolari si un profit net de 6,6 miliarde de dolari.

Afacerile au fost sprijinite pe finalul anului trecut in special de cererea din partea companiilor, iar rezultatele au fost usor peste estimarile analistilor, potrivit Bloomberg, citat de Mediafax.

Microsoft deruleaza investitii masive pentru a se afirma pe piata smartphone-urilor si tabletelor, dominata de Google si Apple. Vanzarile de PC-uri traditionale sunt in scadere, consumatorii preferand in numar tot mai mare gadget-urile mobile.