Mercedes-Benz sustine dezvoltarea Fundatiei Laureus Sport for Good

Mercedes-Benz continua sa-si extinda implicarea la nivel mondial in domeniul responsabilitatii sociale corporative, intensificandu-si cooperarea cu Fundatia Laureus Sport For Good. In perioada premergatoare Premiilor Academiei Laureus World Sports, care a avut loc la Shanghai, pe 15 aprilie 2015, producatorul de automobile premium a anuntat un nou parteneriat national: Mercedes-Benz si Laureus isi unesc fortele sub egida Initiativei Mercedes-Benz  - Alianta Cetatenilor Corporatisti. Scopul este de a imbunatati viata copiilor defavorizati si a tinerilor din China prin proiecte sportive comune. Acest pas va marca infiintarea primei fundatii nationale Laureus Sport For Good in Asia.

„Daimler rezoneaza cu valorile fundatiei si sprijina pe deplin proiectele extraordinare prin care Laureus schimba vietile tinerilor. Impreuna cu Fundatia Laureus Sport for Good vom oferi, pana in 2016, pentru aproximativ 150.000 de tineri defavorizati din China, o sansa spre dezvoltare si o mai buna perspectiva asupra vietii, prin sport”, spune Hubertus Troska, membru al consiliului de administratie al Daimler AG, Greater China. „Istoria noastra in ceea ce priveste activitatile de responsabilitate sociala corporativa continua. Astfel, in 2015 vom dona in total 7,6 milioane de euro pentru programele noastre globale sociale demarate in China, acest fapt fiind un indicator evident al angajamentului nostru fata de aceasta tara minunata.”

Mercedes-Benz este unul dintre partenerii fondatori ai Fundatiei Laureus Sport for Good, care acum reprezinta un element esential de responsabilitate sociala a brand-ului. Sprijinul acordat Fundatiei Laureus Sport for Good este cea mai importanta implicare a Mercedes-Benz in domeniul de responsabilitate sociala corporativa si este extins in toate pietele din intreaga lume. Inca de la infiintarea organizatiei in anul 1999, Mercedes-Benz a sprijinit si promovat la nivel mondial obiectivele si valorile acestui program non-profit, care urmaresc sa imbunatateasca viata copiilor bolnavi sau defavorizati si a tinerilor, prin proiecte sportive sociale. Cu aceasta colaborare, Mercedes-Benz urmareste sa-si extinda si mai mult implicarea in activitatea de sustenabilitate in China, care a inceput inca din 2007. „Pentru a imbunatati si mai mult implicarea noastra globala, in viitor fiecare membru al consiliului de administratie va deveni guvernatorul unui proiect Laureus din intreaga lume. In acest fel, putem intari relatiile care leaga Fundatia si Mercedes-Benz, aducandu-ne si mai aproape impreuna”, a declarat Ola Källenius, membru al consiliului de administratie al Daimler AG, Mercedes-Benz Cars Marketing & Vanzari.

GLA Laureus - Editie Speciala

Pentru a marca infiintarea fundatiei in China, un Laureus GLA 260 - Editie Speciala a fost prezentat inaintea Premiilor. 16 autovehicule, fiecare reprezentand un an de existenta a Fundatiei Laureus, vor fi scoase la licitatie pentru Laureus Sport for Good Foundation. Incasarile vor fi directionate catre „Hope School Program”, un nou proiect Laureus desfasurat in China.

SLS AMG GT3 pentru Laureus

Inca 250.000 de euro sunt donati fundatiei in colaborare cu o alta legenda sport, SLS AMG GT3 cu care au fost castigate 193 de curse, pana in prezent. Impreuna cu Mercedes-AMG, marca a sportului si a performantei, suma de 250.000 de euro va fi donata in beneficial Fundatiei Laureus Sport for Good. Dupa ce a fost personalizat cu logo-ul Laureus, autovehiculul de la Affalterbach va fi utilizat de catre Fundatie pentru activitatile caritabile suplimentare din viitor. Predarea SLS AMG GT3 cu numarul 100 va avea loc in cadrul Premiilor Laureus World Sports in Shanghai.

„Drive for Good” (Conducem spre mai bine)

Mercedes-Benz si programul Laureus au sustinut impreuna Grand Prix-ul chinez de Formula 1, care a fost pus in scena in Shanghai, pe 12 aprilie 2015. Ca parte a campaniei „Drive for Good”, Mercedes-Benz doneaza 100 de euro organzatiei Laureus Sport for Good Foundation pentru fiecare kilometru pe care Nico Rosberg il parcurge in sezonul 2015 de Formula1. „Disciplina, ambitie, determinare, munca in echipa si respectul pentru alti oameni - am invatat toate acestea prin intermediul sportului. De aceea, cred ca activitatea desfasurata de Laureus este foarte importanta, iar eu sunt incantat sa pot oferi sprijinul meu Fundatiei Laureus.”, explica Nico Rosberg, el insusi ambasador Laureus din septembrie 2013. Cele doua Silver Arrows conduse de campionul mondial Lewis Hamilton si de competitorul de pe locul 2, Nico Rosberg, au fost insemnate cu logo-ul Laureus. Branding-ul distinctiv s-a regasit, de asemenea, si pe costumul de curse al lui Nico Rosberg.

Mercedes-Benz si Laureus in intreaga lume

In SUA, compania a devenit membru al parteneriatului „Pentru o America mai sanatoasa” din luna februarie. Obiectivul Mercedes-Benz U.S.A. este de a oferi Fundatiei Laureus Sport for Good din America fonduri in valoare de 10,5 milioane de dolari, pana in 2017. Din 2012, Mercedes-Benz U.S.A. a sprijinit proiecte de fundatie in peste 30 de orase, ajutand la schimbarea in bine a peste 140.000 de vieti. Un numar suplimentar de 125.000 de copii si tineri vor fi ajutati in fiecare an prin noua campanie.

O initiativa demarata de Mercedes-Benz si Fundatia Laureus Sport for Good din Africa de Sud a fost anuntata in luna martie. Numai in acest an, Mercedes-Benz, filiala Africa de Sud, va dona 3 milioane ranzi [235.965 euro] acestui scop.

Mercedes-Benz ajuta in mod activ la consolidarea si extinderea la nivel  national a activitatilor de responsabilitate sociala desfasurate de fundatie. Ca atare, compania urmareste misiunea lui Nelson Mandela, care a declarat la prima editie a Premiilor Laureus World Sports din anul 2000: „Sportul are puterea de a schimba lumea. Are puterea de a inspira, de a uni oamenii, asa cum putine alte lucruri pot face. Vorbeste oamenilor intr-o limba pe care o inteleg. Sportul poate aduce speranta acolo unde nu exista decat disperare.” Fundatia Laureus Sport for Good promoveaza sportul pentru a aborda problemele sociale ale copiilor si tinerilor din intreaga lume. Fundatia deruleaza in prezent peste 150 de proiecte sportive sociale peste tot in lume - un numar in continua crestere. In total, donatii de peste 60 de milioane de euro au fost generate de cand organizatia a fost infiintata in anul 1999. La nivel mondial, de aceste fonduri au beneficiat 1,5 milioane de copii si tineri cu varste cuprinse intre 8 si 18 ani. Laureus Sport for Good Foundation acorda Premiile Laureus World Sports, care au fost initiate de partenerii fondatori Daimler si Richemont si sunt sustinute de partenerii globali Mercedes-Benz si IWC Schaffhausen.

Mai multe informatii despre Mercedes-Benz sunt disponibile online la: www.mercedes-benz.ro si www.media.mercedes-benz.ro.