Interviu cu Delia Sofonea, eMAG: Cum ții Generația Z fericită la muncă

Interviu cu Delia Sofonea, eMAG: Cum ții Generația Z fericită la muncă Interviu cu Delia Sofonea, eMAG: Cum ții Generația Z fericită la muncă

Delia Sofonea e People Director la eMAG, cel mai mare site de ecommerce din Europa Centrală și de Est. Am vorbit cu ea la emisiunea "Ziua Zero" despre provocările unei companii cu 4.000 de angajați, dar și cum motivezi angajații din Generația Z.

Cum păstrezi angajații fericiți

"Într-o organizație mare și care crește atât de accelelerat. Acum suntem peste 4.000, iar când am venit eu acum 4 ani eram 1.500, trebuie să ții cont de creșterea asta accelerată. Și cum păstrezi autonomia, deși complexitatea organizației crește. Luăm în calcul 3 lucruri pentru fericirea angajaților: partea de impact, atunci când simți că munca ta produce o valoare, partea de sens, să simți că lucrurile se duc într-o direcție și compania are o strategie, dar și partea de perspectivă. E important, mai ales că media de vârstă la noi e la 29 de ani, să aibă o perspectivă de creștere în organizație".

Cum se schimbă o companie când ajunge la 4.000 de persoane

"Cea mai mare schimbare de când am ajuns e să învăț să creez procese de la zero. Și cum să inovezi. În profesia mea, în HR, există foarte multe lucruri împământenite. De când am venit în eMAG mi-am dat seama că am o libertate mare de a inova. În echipa mea am creat echipe speciale de people analytics, echipa de business partnering a crescut, zona de agile a crescut. eMAG e o companie cu o cultură organizațională ofertantă. Suntem o companie de tehnologie și care facem de multe ori prima oară lucruri. Ai o putere de a inova"

Citeste mai multe pe Start-up