Heineken lansează în România marca de cidru Strongbow

Heineken lansează în România marca de cidru Strongbow

Heineken introduce pe piața din România o categorie de băuturi alcoolice cu totul nouă, prin lansarea Strongbow, marca de cidru numărul 1 la nivel global.

Cu o tradiție de peste 125 de ani în producerea cidrului, Strongbow Apple Ciders este o băutură alcoolică fermentată din mere, cu o concentrație de alcool de 4,5%.

“Strongbow este o băutură unisex, ușor acidulată, ce aduce consumatorilor români o propunere cu totul nouă: o băutură alcoolică produsă din mere, care se servește cel mai bine cu gheață. Introducerea Strongbow în portofoliul nostru și construirea categoriei cidru în România reprezintă una dintre cele mai mari inovații pe care compania noastră le-a facut vreodată. Sperăm că românii vor iubi această băutură <urban by nature>”, a declarat Onno Rombouts, Managing Director Heieken România.

Ritual de servire - cu gheață

Strongbow are un ritual de servire special: conținutul unei sticle de Strongbow se toarnă treptat într-un pahar care conține cuburi de gheață.

Cum se prepară: De-a lungul istoriei Strongbow, pentru producerea sa, se alege un mix special de mere pentru a obține o rețetă echilibrată de cidru. După recoltarea celor mai coapte mere, acestea sunt spălate, zdrobite, iar pulpa se presează pentru a extrage sucul pur, care ulterior este mixat cu drojdie și astfel începe procesul de fermentare.

După ce se încheie procesul de fermentare, cidrul se filtrează și îmbuteliază.

In România, Strongbow va fi disponibil în cele trei variante: Gold, Elderflower (soc) și Red Berries (fructe de pădure) la sticlă de 0,33 cl și doză de 0,4 cl. Produsul va fi disponibil la nivel național, în canalele retail și HoReCa.