Grapini: Brandurile romanesti vor fi promovate prin doua targuri nationale

Grapini: Brandurile romanesti vor fi promovate prin doua targuri nationale

Brandurile romanesti au nevoie de promovare, in acest sens doresc ca din anul 2014 sa organizez doua targuri mari anuale, probabil la Romexpo, pentru companiile romanesti care vin cu produse de calitate in piata, a anuntat, vineri, ministrul-delegat pentru IMM, Mediu de Afaceri si Turism, Maria Grapini.

"Imi doresc sa fie un exemplu de promovare a brandurilor romanesti acea campanie denumita de mine 'Cumpara produse romanesti de calitate'. De aceea, am gandit ca din anul viitor sa facem doua targuri mari de branduri romanesti, unul in perioada de primavara si altul in perioada de toamna. Aceste campanii de promovare a produselor nationale sunt deja prezente in multe tari europene. Cumparand un produs romanesc, mentii un loc de munca, este un slogan pe care doresc sa-l readuc in atentia cumparatorilor romani", a spus Maria Grapini. 

Promovarea produselor romanesti de calitate va fi facuta, printr-o strategie a ministerului de resort, in toate lanturile hoteliere romanesti, la ambasade, precum si la sediile Institutul Cultural Roman (ICR). La ICR vor fi promovate, in principal, produse mestesugaresti si artizanale. 

Maria Grapini doreste ca aceste programe de promovarea produselor romanesti de calitate sa ia amploare, inclusiv prin stabilirea unor parteneriate public-private. 

Ministrul-delegat pentru IMM, Mediu de Afaceri si Turism participa joi la o conferinta organizata de Patronatul Tinerilor Intreprinzatori din Romania in parteneriat cu Directia Implementarea Programelor pentru IMM-uri (DIPIMM) din cadrul Ministerului Economiei si Patronatul National al Femeilor de Afaceri din IMM-uri, noteaza Agerpres.