Eșec după 125 de mil. $ investiție. Cât de grea e piața de livrare de mâncare?

Eșec după 125 de mil. $ investiție. Cât de grea e piața de livrare de mâncare? Eșec după 125 de mil. $ investiție. Cât de grea e piața de livrare de mâncare?

Am văzut multe startup-uri care par idei extraordinare, au rezultate, dar apoi dispar. Iar ultimul nume mare de startup care moare este Munchery, un produs din San Francisco ce livra mâncare acasă prin cutii de ingrediente sau preparate pregătite doar să fie încălzite. În România, cel mai important nume este Homefresh.

Piața mâncării on-demand e una foarte activă și are foarte multe nișe. De la aplicații precum Foodpanda sau Hipmenu, care listează restrurante și livrează, până la unele precum Munchery, DoorDash sau, în România, Homefresh, care-ți livrează acasă o cutie cu ingrediente și tu te ocupi de plăcerea gătitului. Toți vor să schimbe modul în care mâncăm, mai ales că suntem din ce în ce mai ocupați și avem din ce în ce mai puțin timp.

Dar pentru Munchery nici 125 de milioane de dolari nu au fost suficienți. Potrivit "Techcrunch", Munchery a decis să-și încheie operațiunile, după ce nu au reușit să mențină creșterea și să reziste pe piață. Munchery a fost fondat în 2010 și a reușit să primească 125 de milioane de dolari investiție, ajungând la o evaluare de 300 de milioane de dolari.

Mai multe pe Start-up