E timpul sa dai foc CV-ului

E timpul sa dai foc CV-ului

Pana in 2020, aproape jumatate din forta de munca va fi formata din generatia millennials, iar asta inseamna ca noi reguli si norme de eticheta vor aparea in companii, in special in ceea ce priveste modul in care ne construim brandul personal.

Steve Blakeman, CEO pe regiunea Asia Pacific al agentiei de media OMD spune, intr-o postare pe LinkedIn, ca CV-urile traditionale, pe hartie, devin perimate, explicand ca deja se face tranzitia catre modele mult mai dinamice, precum LinkedIn.

“LinkedIn este mult mai tridimensional. De asemenea, este si mai personal. CV-ul nu este neaparat cea mai buna modalitate prin care sa iti dai seama daca un potential angajat va fi potrivit din punct de vedere social pentru companie. E prea ‘uscat’ si nu ofera oportunitatea unui portret al personalitatii tale, in timp ce LinkedIn ofera multe ocazii de a demonstra ca ai fler”, spune Blakeman despre site-ul de networking profesional care a strans 347 milioane de utilizatori in mai mult de 200 de tari.  

Blakeman a inclus in postarea sa si un citat dintr-un interviu CNN cu Christina Cacioppo, fost asociat al firmei de fonduri cu capital de risc Union Square Ventures, care subliniaza argumentul sau: “Un CV nu ofera profunzime in ceea ce priveste candidatul. Iti place sau nu, social media este noul tau CV. Ia in brate acest trend cu bucurie, accepta-l imbufnat sau externalizeaza-l – ai grija doar sa nu ramai in urma la acest capitol”.  

In timp ce fermecatorul CV digital trece in lumina reflectoarelor, e important sa nu pierzi din vedere continutul relevant – povestea ta, experienta ta, valoarea ta – pentru ca, in cele din urma, acestea sunt atuurile tale profesionale, spune Chris van Someren, CEO al companiei de HR Ascentador, citat de Business Insider.