De ce campania ta de crowdfunding a fost ignorată? 10 motive

De ce campania ta de crowdfunding a fost ignorată? 10 motive De ce campania ta de crowdfunding a fost ignorată? 10 motive

Lansarea unei campanii de crowdfunding ar putea fi o soluție pentru finanțarea și validarea proiectului tău. Totuși, nu-ți pune toate speranțele în ea. S-ar putea să fie un eșec.

Nu-mi doresc să te descurajez, însă scriam chiar pe la mijlocul lunii februarie despre șansele tale de a strânge bani pe Kickstarter, chiar pe baza datelor puse la dispoziție de platformă.

Astfel, în cei 10 ani de activitate, pe Kickstarter au fost listate 433.000 de proiecte din domenii precum film (16%), muzică (13%), cărți (11%), jocuri (10%), tehnologie (9%), modă (6%), design (8%), artă (8%).

Însă, dintre toate aceste proiecte găzduite de platformă, circa 36,6% au ajuns să-ți atingă ținta de finanțare, restul de 63% eșuând în încercarea lor de a găsi bani printre early-adopters din toată lumea.

Așa că, dacă nu își dorești ca și campania ta de crowdfunding să nu fie ignorată și să nu reușești să-ți strângi banii de care ai nevoie, fii atent la elementele pe care trebuie să le eviți pentru a avea succes.

Mai multe pe Start-up.ro