Cum se schimbă publicitatea online datorită Inteligenței Artificiale

Cum se schimbă publicitatea online datorită Inteligenței Artificiale Cum se schimbă publicitatea online datorită Inteligenței Artificiale

Potrivit predicțiilor Zenith cu privire la Marketingul Programatic, 67% din reclamele digitale vor fi programatice până în 2019. Tot atunci, valoarea spațiilor publicitare vândute programatic va ajunge la 84,9 miliarde de dolari.

În industria publicitară, automatizarea a fost utilizată pentru a livra mesaje personalizate mai bine decât o pot face oamenii. Mașinăriile preiau deja o bună parte din activitățile tradiționale de marketing. Cumpărarea și vânzarea programatică au fost punctele-cheie pentru această evoluție tehnologică, potrivit experților RTB House.

Înainte de publicitatea programatică, procesul de cumpărare digitală a spațiilor publicitare presupunea un efort uman care consuma timp și resurse, adesea fără rezultate concrete. Metodele programatice au înlocuit factorul uman în acest proces, utilizând algoritmi care iau decizii automat în locul oamenilor. Cumpărarea spațiului publicitar devine astfel mai eficientă, mai ieftina și mai rapidă. Mașinăriile pot executa procese întregi în câteva microsecunde, oriunde pe glob.

„Domeniul publicității programatice a evoluat semnificativ într-o perioadă de doar câțiva ani. Retargetingul personalizat a susținut puternic creșterea rapidă a acestui segment al publicității digitale. Automatizarea poate aduce oamenii de advertising mai aproape de atingerea rapidă a targeturilor, iar retargetingul bazat pe deep learning poate duce la rezultate remarcabile”, a precizat Cătălin Emilian, Country Manager RTB House.

Mai multe pe Start-up.ro