Ce preferă românii în materie de fashion online

O privire rapidă peste ”cumpărăturile online” ale românilor demonstrează că aceştia sunt atraşi de anumite branduri din industria modei. În top se află United Colors of Benetton, Zee Lane, Mango, Esprit, Calvin Klein, Levi’s sau Pepe Jeans London. Iar oraşele cu cele mai multe comenzi sunt Bucureşti, Constanţa, Cluj Napoca, Timişoara, Braşov şi Iaşi.

 

Aceste date au fost extrase dintr-un studiu realizat de Fashion Days, care mai arată că, în perioada ianuarie – octombrie 2016, numărul produselor comandate online a crescut cu peste 25% faţă de aceeaşi perioadă a anului precedent. Categoria care s-a aflat în topul preferinţelor clienţilor Fashion Days, cu cele mai multe produse comandate, a fost îmbrăcămintea, urmată de articolele sportive, pantofii, lenjeria intimă şi articolele pentru casă. 

În România, peste 80% din cei care aleg să îşi înnoiască garderoba online au vârste cuprinse între 25-45 de ani. Pantofii casual sport ocupă primul loc atât în preferinţele publicului feminin cât şi în al celui masculin în ceea ce priveşte încălţămintea. Tenişii au fost la mare căutare anul acesta, culorile preferate fiind alb, bluemarin, dar şi cele cu imprimeuri. Pentru ţinutele office, pantofii cu toc rămân în preferinţele femeilor, dar se observă o tendinţă spre încălţămintea comodă fără toc. 

De asemenea, în 2016, bărbaţii au acordat o atenţie sporită accesoriilor şi în special ceasurilor. De la modelele clasice la cele sport, brandurile preferate ale românilor sunt: Tissot, Swatch, Fossil, Maserati, Ferrari şi multe altele.

Sursa: capital.ro