Cât de importantă este personalizarea interacțiunii în e-commerce? Un interviu cu Ivo Iankov, project manager Sport Depot

Cât de importantă este personalizarea interacțiunii în e-commerce? Un interviu cu Ivo Iankov, project manager Sport Depot Cât de importantă este personalizarea interacțiunii în e-commerce? Un interviu cu Ivo Iankov, project manager Sport Depot

Orice business, mai mic sau mai mare, este prezent în ziua de azi în mediul online. Sau ar trebui să fie, pentru că dacă nu exiști în mediul digital, aproape nu exiști deloc. Însă tocmai această prezență în număr mare în online se poate dovedi și dăunătoare. De ce?

Răspunsul este ușor de intuit. Consumatorii din ziua de azi au la îndemână o grămădă de opțiuni. Așa că este tot mai greu pentru ca un brand să-și păstreze și loializeze clienții. Mai ales pe segmentul de e-commerce. În acest context, crearea unei experiențe personalizate în cazul unui magazin online devine esențială.

Am stat de vorbă cu Ivo Iankov, project manager în cadrul rețelei de magazine online de articole sportive Sport Depot (pentru Bulgaria și România), pentru a afla mai multe detalii despre modul în care o afacere online poate personaliza experiența clienților pentru a-i păstra, dar și despre tendințele din acest domeniu.

Mai multe pe Start-up.ro