72 de designeri din intreaga lume au intrat un cursa pentru desenarea noului logo al AeRO de la BVB

bvb, stakeholderi, logo, aero

Bursa de Valori Bucuresti (BVB) a initiat in 8 ianuarie o competitie de design pentru crearea logo-ului aferent sistemului sau alternativ de tranzactionare, piata AeRO, ce va fi lansata in 25 februarie.

In primele 4 zile ale competitiei, AeRO a atras 250 de propuneri de logo de la 72 de designeri din intreaga lume, pe o platforma specializata online.

Dintre tarile de origine a designerilor, cele mai reprezentate au fost Romania (28), Spania, Indonezia, UK, Italia, Filipine, Bangladesh, Franta, Maroc, Austria, Malaezia.

La competitie au luat parte cel putin 12 agentii de creatie. 

AeRO este o noua piata de actiuni pentru start-up-uri si IMM-uri. Ofera alternative pentru companii sa isi atraga capitalul necesar dezvoltarii si cresterii viitoare.

Logo-ul pentru AeRO va trebui sa reprezinte doua categorii de audienta – in primul rand companiile care se vor lista pe piata, precum start-up-uri, IMM-uri inovatoare si care doresc sa creasca.

In al doilea rand, logo-ul trebuie sa reprezinte si potentialii investitori care doresc sa isi investeasca banii in aceste companii.

Pentru o piata tanara precum AeRO, BVB a dorit sa beneficieze de o abordare originala si proaspata din partea unor designeri tineri si inovatori, precum membrii platformei 99designs.com.

Dintre toate logo-urile create de acestia, BVB a selectat top 5 logo-uri care au intrunit criteriile interne ale companiei.

"Pentru a reflecta ingeniozitatea si originalitatea pietei AeRO, invitam toti stakeholderii BVB sa aleaga, prin intermediul unui chestionar, cel mai bun logo pentru AeRO. Chestionarul este disponibil aici in perioada 13-14 ianuarie, rezultatul acestuia urmand sa fie anuntat pe 15 ianuarie", au spus reprezentantii BVB.