Serviciul internațional de livrare extins de GLS

· Douăsprezece țări conectate în Europa Centrală și de Est

· Comerț electronic transfrontalier simplificat

· Varietate a opțiunilor de recepționare a coletelor prin intermediul FlexDeliveryService

 

AMSTERDAM, 22 mai 2017. Furnizorul de servicii de coletărie GLS și-a extins serviciul internațional FlexDeliveryService la un total de douăsprezece țări.  Ca rezultat, persoanele care plasează comenzi online în aceste țări vor fi informate cu privire la livrările planificate de colete, ceea ce le permite să decidă când și unde doresc să se efectueze livrarea produselor lor – indiferent de țara în care au fost comandate.

Austria, țările Benelux, Germania, Polonia și regiunea GLS din Europa de Est – care include Cehia, Croația, Ungaria, Slovacia, Slovenia și România – sunt acum conectate în toate direcțiile. “Cererea pentru servicii internaționale a crescut odată cu creșterea comerțului electronic transfrontalier,” explică Rico Back, CEO al GLS Group. “Prin extinderea serviciului nostru, le oferim expeditorilor oportunități noi de creștere economică și destinatarilor acces la produse noi.”

Integrarea continuă

Conectarea a douăsprezece țări care să formeze o singură regiune interconectată reprezintă o nouă etapă pe drumul către un serviciu FlexDeliveryService în toată Europa. Danemarca și Franța urmează să fie integrate, GLS oferind de asemenea livrări flexibile în aceste țări pentru colete expediate din Belgia, Germania, Luxemburg, Austria și Polonia. La nivel național, FlexDeliveryService este disponibil în toate cele 14 țări. 

Satisfacerea nevoilor clienților

Serviciul internațional FlexDeliveryService le facilitează persoanelor care plasează comenzi online preluarea bunurilor comandate în străinătate. Oricine face cumpărături dincolo de granițele naționale în una din țările conectate poate alege dintr-o gamă variată de opțiuni de livrare în țara lor natală. Opțiunile populare includ livrarea coletului într-o anumită zi sau la un ParcelShop GLS. În funcție de serviciile care sunt disponibile în fiecare regiune, GLS livrează de asemenea seara, depune expedierea într-o locație sigură agreată sau, în Europa de Est, o predă în scopul preluării la un Pachetomat GLS. 

Grupul GLS în Europa

GLS General Logistics Systems B.V. (cu sediul central în Amsterdam) realizează servicii de coletărie de încredere și de înaltă calitate pentru 240,000 clienţi, la care se adaugă servicii de logistică și servicii expres. “Lider european în privința calității” este principiul de bază al companiei GLS, sustenabilitatea fiind primordială. Prin companii proprii și prin intermediul companiilor partenere, Grupul oferă o reţea ce acoperă 41 de țări europene și șapte state ale SUA, având conexiuni cu celelalte continente prin înţelegeri contractuale. GLS dispune de 62 HUB-uri internaționale și peste 1,000 depozite. Prin intermediul rețelei sale de livrări pe cale rutieră, GLS este unul din liderii în servicii de coletărie din Europa. Aproximativ 17,000 angajaţi gestionează 508 milioane de colete pe an. În fiecare zi, aproximativ 26,000 vehicule livrează pentru GLS. În anul financiar 2016/17 GLS a obţinut venituri de 2,5 miliarde euro.