Tommy Hilfiger prezintă noua colecție vestimentară pentru bărbați la Pitti Uomo

Tommy Hilfiger Tommy Hilfiger

 

Numită ‘TOMMY HILFIGER “New York”,’ noua colecție bărbătească a brandului energizează moștenirea prep și codurile formale ale croitoriei emblematice din New York cu un twist vibrant marca „Tommy”.

 

Tommy Hilfiger a debutat cu o nouă viziune a vestimentației masculine în cadrul Pitti Uomo la Palazzo Portinari Salviati, Florența, Italia, pe 17 iunie 2025. Înrădăcinată într-o abordare relaxată a vestimentației, prezentarea de 19 look-uri reimaginează cu îndrăzneală stilul prep american printr-o lentilă încrezătoare și vibrantă.

 

„Arta de a te îmbrăca elegant a revenit”, a declarat Tommy Hilfiger. „Toate cele mai inspirate embleme din cultura de astăzi adoptă un look elevat și au adus această mare energie înapoi la tradițiile croite și atemporalitatea Savile Row. Când am dat naștere brandului acum 40 de ani, mi-am propus să dau acestor coduri tradiționale o întorsătură americană distractivă. Asta este ceea ce facem din nou astăzi, introducând un nou capitol în povestea noastră de îmbrăcăminte pentru bărbați.”

 

TOMMY HILFIGER New York” este o nouă colecție vestimentară premium pentru bărbați, compleuri și croieli preppy, menite să prezinte o etichetă de arhivă navy penny crest ca parte a ofertei premium de la TOMMY HILFIGER. Colecția se va lansa în magazinele premium TOMMY HILFIGER, pe tommy.com și la principalii parteneri en-gros la nivel global în februarie 2026.

 

Pentru o singură noapte, Palazzo Portinari Salviati din Florența a fost transformat în „The Hilfiger Social Club” - un cadru îngrijit în care stilul american a jucat după reguli noi. Locul de referință al eleganței Renașterii italiene a îmbrățișat cultura clubului membrilor din New York cu o preluare în roșu, alb și albastru a barului Salotto. Invitații s-au plimbat prin spațiu în timp ce distribuția - reprezentarea supremă a stilului prep modern - a ținut prezentarea.

 

Cunoscători ai modei masculine, inovatori ai stilului și persoane din primele rânduri au fost invitați să se cufunde într-o lume a stilului vibrant Hilfiger. Lucien Laviscount, imaginea ceasurilor TOMMY HILFIGER, a fost însoțit de VIP-uri, inclusiv Ryan Prevedel, Biondo, Ali Gordon și Rasmus Nielsen, care s-au amestecat printre modele, îmbrăcate în piese rafinate din colecțiile de vară și TOMMY HILFIGER New York.

 

Revenirea eleganței – cu un twist

 

Urmând să se lanseze în primăvara anului 2026, „TOMMY HILFIGER New York” reprezintă o nouă expresie a vestimentației masculine, în care tradiția întâlnește modernitatea stilului preppy. Colecția este inspirată de codurile tradiționale ale croitoriei newyorkeze, relaxate și actualizate prin codurile jucăușe ale brandului.

 

Colecția „TOMMY HILFIGER New York” este o abordare nouă a simbolurilor moștenirii noastre, inclusiv costumul ușor navy modernizat în țesături performante Air-dot; blazerul de golf reinterpretat din lână moale și țesătură texturată; costume din piese vopsite revigorate în culorile semnăturii noastre roșu, fildeș și navy; și clasicul polo îmbunătățit cu amestecuri de mătase tricotate și finisat în dungile Breton deja emble matice. Măiestria și calitatea excepțională sunt în centrul colecției, cu costume casual dezvoltate în twill de calitate superioară de la cea mai importantă fabrică de textile Tessuti Di Sondrio din Italia.

 

Ținutele sunt relaxate și ușor structurate; o abordare modernă a costumului îmbină blazerele Prince-of-Wales în carouri cu pantaloni scurți relaxed-fit. Paltoanele sport casual sunt purtate pe blugi relaxați; un blazer vopsit în roșu Tommy este suprapus peste un pulover de cricket reimaginat, încadrând straturile de classic prep cu o nouă vibrație.

 

Este vorba despre vestimentația bărbătească redefinită prin stilul vibrant al moștenirii Tommy, purtată cu îndrăzneală și cu încrederea de a ieși în evidență

 

Prietenii și fanii brandului sunt invitați să se alăture conversației din social media folosind @TommyHilfiger și #TommyHilfiger.

 

Despre TOMMY HILFIGER

 

TOMMY HILFIGER este unul dintre cele mai recunoscute branduri de lifestyle premium din lume, o sursă de admirație și inspirație pentru consumatori din 1985. Brandul creează un stil emblematic, care prinde viață la intersecția dintre clasic și nou, creat împreună cu oameni care modelează cultura la nivel global. TOMMY HILFIGER celebrează esența stilului american clasic cu o notă modernă. TOMMY HILFIGER oferă consumatorilor din întreaga lume calitate premium, prin TOMMY HILFIGER și TOMMY JEANS, cu o gamă largă de colecții, inclusiv îmbrăcăminte sport, denim, accesorii și încălțăminte pentru bărbați, femei și copii. TOMMY HILFIGER are un angajament de neclintit față de sustenabilitate și incluziune.

 

Vânzările globale de retail ale produselor TOMMY HILFIGER au fost de 9 miliarde de dolari în 2023, iar brandul este susținut de peste 16.000 de angajați la nivel mondial — fiind prezent în 100 de țări și în peste 2.000 de magazine de retail, inclusiv în cel mai mare magazin global emblematic la tommy.com.

 

Despre SARKK

 

SARKK a fost fondată în 1998 cu scopul de a fi distribuitor exclusiv TOMMY HILFIGER în România, Grecia, Cipru, Bulgaria, Albania, Macedonia de Nord și Moldova.De la 1 iulie 2019, compania a fost numită și distribuitor exclusiv pentru Calvin Klein în Grecia, România, Cipru, Bulgaria, Albania și Macedonia de Nord.

 

Extinderea companiei se bazează pe o abordare omnichannel și produsele ambelor branduri sunt disponibile în magazine fizice, prin parteneriate Shop In Shop, magazine Outlet, o largă rețea de clienți angro, precum și pe tommy.com.

 

Vizând mereu o dezvoltare organică și durabilă, condusă de valorile CSR, SARKK, cu pași stabili și încrezători, este una dintre cele mai sănătoase corporații din industrie și se extinde captivând chiar și pe cei mai exigenți consumatori.