Bazându-se pe o moștenire de fuziune între modă, sport și divertisment, colecția valorifică puterea mult așteptatei pelicule „F1® Filmul”, cu ambasadorul brandului, Damson Idris, și Brad Pitt.
Într-o sinergie a vitezei și stilului, colecția în ediție limitată îmbină codurile curselor și modelele emblematice, brandul stabilind ritmul în vestimentația „motorcore”.
Tommy Hilfiger alimentează legătura dintre modă, sporturile cu motor și poveștile cinematografice prin lansarea colecției APXGP, înainte de premiera filmului F1® Filmul în America de Nord, pe 27 iunie 2025, și la nivel internațional, începând cu 25 iunie 2025.
În frunte cu Damson Idris, starul din F1® Filmul și ambasadorul de brand TOMMY HILFIGER, campania surprinde ascensiunea sa cu viteză maximă - întruchipând impulsul neînfricat și stilul fără efort care îi definesc călătoria. Pe măsură ce ritmul în jurul tendinței vestimentare „motorcore” se accelerează, colecția reprezintă una dintre cele mai definitorii tendințe ale verii, unde inovația curselor întâlnește culori îndrăznețe, siluete elegante și detalii pline de energie.
„Lucrând cu echipa Tommy Hilfiger și la F1® Filmul a fost o călătorie de neuitat - un amestec autentic de stil emblematic și putere cinematografică”, a declarat Damson Idris. „Viziunea lui Tommy a fost întotdeauna despre împingerea culturii mai departe, iar această energie trece prin fiecare parte a acestui parteneriat. De la Colecția APXGP și tot ceea ce am făcut pentru a aduce filmul la viață pentru public, totul canalizează același spirit neînfricat - capturând curajul de a reuși pe pistă și încrederea de a stăpâni fiecare moment al acestuia."
Colecția APXGP reflectă influența în continuă creștere a Formulei 1™ dincolo de pistă, pe măsură ce piloții devin cei mai noi creatori de modă, iar stilul paddock modelează tendințele la nivel mondial. Captând spiritul mișcării „motorcore”, gama îmbină viteza cu rafinamentul. Cămășile de mecanic cu însemne moto, o jachetă din piele vegană, blugi japonezi croiți din denim și un polo din tricot merino aduc o abordare sofisticată a stilului de pe pistă. Jachetă roșie matlasată - modelată după silueta exactă a personajului lui Damson Idris în film - insuflă emoție pe ecran, reducând distanța dintre stilul rafinat și lejeritatea din afara programului.
„De când eram copil și trăgeam cu ochiul prin gardurile de la circuitul Watkins Glen, Formula 1™ a fost legendară pentru mine”, a declarat Tommy Hilfiger. „Pe măsură ce F1® Filmul și-a deschis porțile către lumi noi precum divertismentul și moda, sportul a devenit un fenomen cultural. Bazându-ne pe aproape 40 de ani de infuzie a culorilor, logourilor și spiritului motorsportului în colecțiile noastre, suntem încântați să ne alăturăm Hollywood-ului pe pista de curse prin parteneriatul cu F1® Filmul. Acest film surprinde schimbarea culturală, stabilind un punct de referință în ceea ce noi numim „fashiontainment”, unde viitorul este modelat. Este un nou capitol îndrăzneț, iar noi stabilim ritmul pentru ceea ce va urma."
Fan de-o viață al Formulei 1™, Tommy Hilfiger a fost captivat în copilărie de emoția cursei, de farmecul inevitabil al uniformelor și de iconografia clasică a sportului. Această obsesie timpurie a contribuit la formarea ADN-ului brandului, având parteneriate cu echipele încă din anii '90 și creând colecții cu staruri ale pistei. Această moștenire intră acum într-un nou capitol îndrăzneț odată cu lansarea colecției APXGP. După sosirea de neuitat la Met Gala a lui Damson Idris într-o mașină APXGP în luna mai, TOMMY HILFIGER continuă să aducă stilul autentic și moștenirea de curse în F1® Filmul. În ceea ce promite să fie cel mai plin de adrenalină eveniment cinematografic al anului, brandul este sponsorul oficial de modă al echipei fictive APXGP din film, condusă de piloții Joshua Pearce (interpretat de Damson Idris) și Sonny Hayes (interpretat de Brad Pitt).
Colecția APXGP este disponibilă pe tommy.com și în magazinele TOMMY HILFIGER selectate începând cu 23 iunie 2025.
F1® Filmul al Apple Original Films va fi distribuit în cinematografele din întreaga lume și în IMAX® de Warner Bros. Pictures în America de Nord pe 27 iunie 2025, iar la nivel internațional începând cu 25 iunie 2025.
Despre TOMMY HILFIGER
TOMMY HILFIGER este unul dintre cele mai recunoscute branduri de lifestyle premium din lume, o sursă de admirație și inspirație pentru consumatori din 1985. Brandul creează un stil emblematic, care prinde viață la intersecția dintre clasic și nou, creat împreună cu oameni care modelează cultura la nivel global. TOMMY HILFIGER celebrează esența stilului american clasic cu o notă modernă. TOMMY HILFIGER oferă consumatorilor din întreaga lume calitate premium, prin TOMMY HILFIGER și TOMMY JEANS, cu o gamă largă de colecții, inclusiv îmbrăcăminte sport, denim, accesorii și încălțăminte pentru bărbați, femei și copii. TOMMY HILFIGER are un angajament de neclintit față de sustenabilitate și incluziune.
Vânzările globale de retail ale produselor TOMMY HILFIGER au fost de 9 miliarde de dolari în 2023, iar brandul este susținut de peste 16.000 de angajați la nivel mondial — fiind prezent în 100 de țări și în peste 2.000 de magazine de retail, inclusiv în cel mai mare magazin global emblematic la tommy.com.
Despre SARKK
SARKK a fost fondată în 1998 cu scopul de a fi distribuitor exclusiv TOMMY HILFIGER în România, Grecia, Cipru, Bulgaria, Albania, Macedonia de Nord și Moldova.
De la 1 iulie 2019, compania a fost numită și distribuitor exclusiv pentru Calvin Klein în Grecia, România, Cipru, Bulgaria, Albania și Macedonia de Nord.
Extinderea companiei se bazează pe o abordare omnichannel și produsele ambelor branduri sunt disponibile în magazine fizice, prin parteneriate Shop In Shop, magazine Outlet, o largă rețea de clienți angro, precum și pe tommy.com.
Vizând mereu o dezvoltare organică și durabilă, condusă de valorile CSR, SARKK, cu pași stabili și încrezători, este una dintre cele mai sănătoase corporații din industrie și se extinde captivând chiar și pe cei mai exigenți consumatori.
Despre F1® Filmul
De la Apple Original Films și realizatorii filmului Top Gun: Maverick vine lungmetrajul plin de acțiune F1® Filmul, cu Brad Pitt în rolul principal și regizat de Joseph Kosinski. Filmul este produs de Jerry Bruckheimer, Kosinski, septuplul campion mondial de FORMULA 1 Lewis Hamilton, Pitt, Dede Gardner, Jeremy Kleiner și Chad Oman. F1® Filmul îi mai are în rolurile principale pe Damson Idris, Kerry Condon, Tobias Menzies, Kim Bodnia și Javier Bardem și a fost filmat în timpul adevăratelor weekenduri de Grand Prix, când echipa concurează împotriva titanilor sportului.
Supranumit „cel mai mare care nu a fost niciodată”, Sonny Hayes (Brad Pitt) a fost cel mai promițător fenomen al FORMULEI 1 din anii 1990, până când un accident pe pistă aproape i-a pus capăt carierei. Treizeci de ani mai târziu, Sonny este un pilot nomad angajat când este abordat de fostul său coechipier Ruben Cervantes (Javier Bardem), proprietarul unei echipe de FORMULA 1 care se află în pragul colapsului. Ruben îl convinge pe Sonny să revină în FORMULA 1 pentru o ultimă șansă de a salva echipa și de a fi cel mai bun din lume. El va pilota alături de Joshua Pearce (Damson Idris), începătorul entuziast al echipei, care intenționează să-și impună propriul ritm. Dar pe măsură ce motoarele trosnesc, trecutul lui Sonny îl ajunge din urmă și el descoperă că în FORMULA 1, coechipierul tău este cel mai feroce concurent al tău - iar drumul spre mântuire nu este ceva ce poți parcurge singur.
Kosinski regizează după un scenariu de Ehren Kruger. Filmul este produs executiv de Daniel Lupi. Echipa sa de creație colaborează cu Kosinski în spatele scenei, inclusiv directorul de fotografie Claudio Miranda, designerii de producție Mark Tildesley și Ben Munro, editorul Stephen Mirrione, designerul de costume Julian Day, directorul de casting Lucy Bevan și compozitorul Hans Zimmer.
Apple Original Films prezintă o producție Monolith Pictures / Jerry Bruckheimer / Plan B Entertainment / Dawn Apollo Films, un film de Joseph Kosinski, F1® Filmul, distribuit la nivel mondial de Warner Bros. Pictures, în cinematografe și IMAX în America de Nord pe 27 iunie 2025 și la nivel internațional începând cu 25 iunie 2025.