Reducerile, ce sunt ele si de ce le iubim...

reduceri reduceri

De la mijlocul lunii iulie pana spre mijlocul lunii august majoritatea magazinelor intra in perioadele de reduceri cand, pentru articolele ramase din sezonul primavara-vara, preturile scad cu 15, 35, 50 sau 70%. 123reduceri.ro ne pune  dispozitie cateva informatii utile despre reduceri si ce inseamna ele de fapt.

De ce s-au inventat reducerile?

Pentru ca: Producatorii trebuie sa-si recupereze cat mai mult din investitiile facute cu colectiile respective. Spatiile de depozitare nu cresc de la un sezon la altul si ele trebuie golite pentru a lasa loc colectiei urmatoare in perioadele respective, puterea de cumparare este mica deoarece banii se directioneaza catre concedii.

Ce produse intra in reduceri? Cele care au ramas in magazin, deci cele care nu au prezentat un mare interes sau cele foarte scumpe. Primele reduceri sunt de 10-15 % sI dureaza aproximativ o luna si sunt cele care anunta perioada reducerilor. Urmeaza alte doua luni cu discounturi de 30-35%, in care intra la reduceri majoritatea produselor, cea mai potrivita pentru cumparaturi. Reducerile de 70% se fac la finalul sezonului, doar pentru o saptamana, maxim doua, in care se anunta si lichidarea stocului. Este perioada in care nu mai gasesti mare lucru, nici marimi si nici modele bune, aceste doua saptamani nefiind promovate de magazinele care se respecta pentru ca isi pierd din reputetie.

Reducerile mai mari de 70 sau 50 % se aplica produselor care: sunt realizate din materiale mai ieftine (bumbacuri, docuri, rayon, poliester), fac parte din gama produselor consumabile (tricouri, maieuri, topuri etc) au o culoare sau un imprimeu depasit, care cu siguranta nu va mai fi trendy in sezonul urmator (de exemplu bulinele mari albe, din sezonul de primavara-vara, sau culoarea galben violent, rece si puternic) au primit, datorita modelului in tendinta, un adaos comercial foarte mare in sezon (sandalele ortopedice din rafie, balerinii din panza, maieurile cu aplicatii metalice etc)

Reducerile de 20-30%, 50% (doar generosii!) se fac produselor care: fac parte din celula de baza/capsula fiecarei garderobe: camasi, pantaloni, sacouri, fuste de lungime si talie medie, rochii drepte, pardesie, jeansi, centuri, cizme fara toc, genti de marime medie, manusi, saluri sau esarfe sunt realizate din materiale de buna calitate care nu isi schimba forma in timp.

Vorbim de stofe, matase, casmir, poplin sunt produse din materiale care se vor purta si in urmatoarele luni (inurile se poarta pana in noiembrie chiar) sau sezoane: tricoturile simple de grosime medie se poarta si vara si iarna, camasile din batist sunt frumoase si feminine si pe sub sacouri etc au un model clasic, usor de asortat cu alte elemente din garderoba.

Twins-urile(seturile tricou/pulover cu maneca lunga inchis cu nasturi, realizate din aceleasi materiale si aceeasi culoare) sacourile cambrate, fustele drepte, pantalonii clasici, camasile albe, centurile.

Au o croiala, lungime sau o linie care se va regasi si in sezoanele urmatoare: linia A a rochiilor, manecile 3/4 si largi ale bluzelor sau camasilor, fustele cu volum, jeansii clasici cu taietura boot-cut, trenciurile, centurile late, fustele scurte de jeans sunt in culorile neutre (alb, negru, gri, maro, bej, ecrue), cel mai des utilizate in ultimele sezoane (rosu, verde) sau in culori care se vor purta si in sezonul urmator: albastru intens, mov, ciclam, portocaliu.