PayPoint Romania anunta rezultatele pentru anul financiar 2016 – 2017

PayPoint Romania anunta rezultatele pentru anul financiar 2016 – 2017

75 MILIOANE TRANZACTII, IN CRESTERE CU 12,1%, EFECTUATE PRINTR-O RETEA NATIONALA DE 11.300 PUNCTE DE PLATA

PayPoint plc, principalul operator de plati din Regatul Unit al Marii Britanii si Irlandei de Nord, raporteaza pentru Romania rezultate pozitive pentru anul financiar 2016-2017. Astfel, compania a inregistrat pe plan local in decursul acestui an un volum total de 75 milioane tranzactii, in crestere cu 12,1% comparativ cu anul precedent. Aceasta evolutie are la baza cresteri semnificative pe toate segmentele din portofoliu, de la plati facturi (67,2 milioane tranzactii, in crestere cu 11,6%) sau incarcare electronica a cartelelor telefonice preplatite (7,3 milioane tranzactii, in crestere cu 16%), pana la transferul de bani sau plata pentru contravaloarea rovinietei.

In decursul anului financiar, PayPoint a semnat acorduri de colaborare cu douazeci si doi de noi furnizori parteneri, iar in prezent are un portofoliu de 138 jucatori importanti din industrii variate, cu acoperire locala sau nationala. In acest context, anul financiar incheiat a insemnat consolidarea pozitiei in domenii relevante de plati, prin semnarea de parteneriate pe segmentul utilitati (electricitate, apa, gaz, salubritate) si cel financiar-bancar. Totodata, compania a anuntat in acest interval doua proiecte de importanta strategica: lansarea serviciului PayPoint Colet Expres in cea mai extinsa retea de livrare in puncte fixe din Bucuresti si primul acord de colaborare semnat cu o directia fiscala locala, ce permite incasarea taxelor si impozitelor locale prin PayPoint.

Mugur Dogariu, Managing Director PayPoint Romania, a declarat: „Anul financiar incheiat a fost unul plin de provocari, venite atat din piata dinamica in care operam, dar si din ambitiile si planurile noastre de dezvoltare, provocari carora le-am raspuns cu succes. Segmentele <<consacrate>> de afaceri, precum plata facturilor, incarcarea electronica, transferul de bani sau rovinieta, au adus cresteri importante, cresteri ce au fost complementate de intrarea pe segmente noi si indelung asteptate, cum ar fi colectarea de taxe si impozite. Serviciul PayPoint Colet Expres este marea noutate a acestui an, marcand intrarea pe o piata extrem de ofertanta, unde beneficiem de o pozitie privilegiata. Totodata, dat fiind focusul crescut pe comerciantii parteneri, am lansat recent un serviciu dedicat acestora, in regim pilot: dotarea magazinelor partenere cu terminale POS ce accepta plata cu cardul a bunurilor comercializate. Toate acestea sunt servicii cu potential urias si relevanta strategica pentru PayPoint, care raspund unor nevoi reale ale consumatorilor nostri. In noul an financiar ne vom concentra eforturile pentru a le face cel putin la fel de folosite si apreciate precum restul serviciilor PayPoint.”

Pentru a pune la dispozitia unui numar cat mai mare de consumatori beneficiile sistemului, compania a pus accent pe dezvoltarea retelei, atat din punct de vedere numeric, cat si calitativ. Astfel, pe harta punctelor de plata PayPoint au fost adaugate in perioada analizata 1.161 noi magazine partenere, serviciile fiind in prezent disponibile in peste 11.300 locatii din toata tara. In acest context, s-a lucrat constant si la optimizare, prin asigurarea prezentei punctelor de plata in zone urbane si rurale unde exista potential si cerere atat din partea furnizorilor parteneri, cat si a consumatorilor serviciilor PayPoint.

Datele sunt extrase din comunicatul oficial de anuntare a rezultatelor financiare ale PayPoint plc. pentru anul financiar 2016-2017, incheiat la data de 31 martie 2017.

La nivelul Grupului PayPoint, rezultatele sunt de asemenea solide. PayPoint plc. a raportat venituri nete de 123,9 milioane lire sterline iar pentru business-ul de retail a anuntat un volum de 654,8 milioane tranzactii, in valoarea de peste 10,4 miliarde lire sterline, realizate intr-o retea de peste 40.000 de puncte de plata.

Dominic Taylor, Chief Executive al PayPoint plc., a declarat: „Avem o pozitie de neegalat pe segmentul platilor si serviciilor din retail-ul de proximitate, cu peste 40.000 de magazine partenere in Marea Britanie si Romania. Business-ul nostru are doi piloni complementari in ambele piete, respectiv platile si serviciile de retail. Acestea functioneaza folosind o platforma comuna si o infrastructura tehnologica securizata. Platforma tehnologica si reteaua de magazine partenere reprezinta fundatia pe baza careia vom aduce valoare adaugata in viitor [...]. PayPoint Romania urmeaza un model de business similar celui din Marea Britanie, operand insa pe o piata unde plata facturilor in numerar e predominanta. In decursul a 10 ani, PayPoint a devenit unul dintre cele mai de succes si populare brand-uri din segmentul financiar romanesc.”