Eu imi transport mobila cu cei de la Leoni!

Un transport mobila bine-efectuat mi se pare foarte greu de realizat de unul singur ( de una singura, in cazul meu ), mai ales, ca avem obiecte fragile care necesita atentie in mod desosebit sau suntem atasati sufleteste de ele.

Sunt de 4 ani mutata in Bucuresti si de 2 ori a fost necesar sa imi transport mobila dintr-o anumita zona a Bucurestilor, lucru destul de anevoios, mai ales atunci cand esti presat de timp, cand vrei sa te muti cat mai repede sau cand ai de a face cu un trafic infernal in plin week-end, pentru ca nu ai cum sa te  muti in timpul saptamanii. Prima data cand m-am mutat am apelat la Leoni Transport Mobila, o firma care, intre timp, a devenit nationala realizand mutari in toata tara, indiferent de locatie. Nestiind exact cum trebuie sa procedez, am primit consultanta din partea managerului firmei care mi-a oferit toate detaliile legate de pret, timp de transport, modul de ambalare al produselor si despre cati oameni am nevoie sa imi trimita in conditiile in care trebuia sa mut un apartament intreg. Promptitudinea lor a fost punctul forte, deoarece in 12 ore de la solicitarea comenzii, echipa pregatita sa imi efectueze acel transport mobila era la mine la usa, pentru a realiza mutarea tinand cont si de intervalul orar pe care l-am mentionat atunci cand am solicitat serviciul lor. Mi-au pus la dispozitie o utiliara care, de fapt, ar fi mutat un bloc intreg, deoarece era foarte spatioasa, iar dupa ce mi-au evaluat obiectele din apartament, au inceput sa ambaleze folosind cartoane groase, scotch, folii cu bule de aer pentru obiectele foarte fragile pe care, ulterior, le-au pus in cutii cu bile de polistiren, desambland mobilierul acolo unde era necesar si pe care tot ei l-au reasamblat atunci cand am ajuns la noua locatie. O mare temere am avut pentru faptul ca stateam la etajul 10 si sa nu imi fie deteriorate obiectele. In schimb, baietii au fost foarte profesionisti, au folosit tije metalice pentru a le proteja si transporta pe scari. De asemenea, e prima data cand am vazut ca e importanta ordinea in care sunt asezate obiectele de mobilier in masina, mai exact, obiectele fragile au fost asezate in spate, pentru a evita posibilele accidente si pentru a le menaja, iar obiectele mari si voluminoase au fost asezate spre exteriorul usilor, fiind blocate cu franghii, astfel incat sa ramane stabile in timpul transportului. Un alt aspect important a fost acela ca au ales un traseu atat care sa fie scurt, cat si avantajos in timpul deplasarii, pentru a evita franele bruste sau ambuteiajele.

Un mare plus a fost si acela ca timpul estimat pentru acest transport mobila a fost redus cu 2 ore, iar toate obiectele au ajuns in stare exceptionala fara a suferi vreun prejudiciu, iar echipa m-a ajutat pana la final. De asemenea, managerul firmei suna constant pentru a se asigura ca totul este in regula sau pentru a fi sigur ca nu ar trebui sa maresc echipa. A doua oara cand m-am mutat, deja stiam ca voi apela tot la aceeasi firma, iar supriza a fost aceea ca inca ma aveau in baza de date precum client si am primit un discount de 10 %, in conditiile in care prima mutare avuse loc cu 2 ani inainte.

Daca vreti sa va mutati, nu va riscati in a realiza acest lucru de unul singur, cel mai bine ar fi sa se efectueze cu oameni calificati si  care stiu exact ceea ce au de facut.