Servicii de resurse umane si salarizare

ANUNȚ EXPIRAT

Servicii oferite:


1. Servicii de Revisal:

• Completarea Registrului general de evidenta a salariatilor (Revisal) a tuturor contractelor individuale de munca

• Inregistrarea in Revisal a tuturor modificarilor/suspendarilor/incetarilor intervenite in cadrul raporturilor de munca

• Transimiterea Revisalului catre ITM in timp util conform legislatiei in vigoare

• Efectuarea demersurilor la Inspectoratul Teritorial de Munca (ITM) pentru obtinere unui user si a parolei utilizate in vederea depunerii online a registrului general de evidenta a salariatilor - daca este cazul


2. Servicii de administrare personal:

• Gestionarea (intocmirea si actualizarea) dosarelor de personal cu toate documentele impuse de legislatia in vigoare (date personale, date de contact, date profesionale)

• Intocmirea si inregistrarea contractelor individuale de munca

• Intocmirea si inregistrarea actelor aditionale privind modificarile aduse la contractul de munca initial

• Intocmirea documentatie obligatorii la contractele individuale de munca pentru fiecare salariat si anume: acord GDPR, acord supraveghere video (daca este cazul), fisa de post, clauza de confidentialitate si/sau neconcurenta

• Intocmirea documentatiei pentru: incetare/modificare/suspendare a contractelor individuale de munca (cereri, notificari si decizii)

• Intocmirea adeverintelor pentru angajati (medic, spital, vechime, cotizatie, casa de asigurari de sanatate, note de lichidare etc)


3. Servicii de salarizare:

• Intocmirea, verificarea si procesarea pontajului lunar si a tuturor datelor necesare calcului salarial

• Completarea informatiilor privind zilele de concediu efectuate (concediu odihna, concediu medical, concediu fara plata, concediu ingrijire copil etc)

• Calculul salarial (prin avans si lichidare sau simplu doar lichidare), al sporurilor si adaosurilor la salariul de baza: ore suplimentare, spor repaus, spor de noapte, conditii grele, prime, bonusuri etc)

• Calculul retinerilor si poprilor salariale

• Livrarea documentelor rezultate din calculul salarial: stat salarii, fluturasii de salarii

• Calculul impozitelor si contributiilor datorate de salariati si de angajator

• Generarea si transmiterea la ANAF a declaratiei privind salariile – declaratie 112 (pensii, somaj, sanatate, impozit


La solicitare se poate oferii:

• Recrutare si selectie personal pentru posturile vacante din cadrul companiei in functie de cerintele dvs si necesitatea societatii.

• Intocmirea unor fise de post personalizate in urma discutiilor cu dvs,a criteriilor de evaluare, a fiselor de evaluare si implicit evaluarea angajatilor.

• Intocmirea Regulamentului de Ordine Interioara, a Contractului Colectiv de Munca sau a procedurilor interne si stabilirea unui flux de informatii facil.

• Documentatie si implementare politica GDPR in functie de datele pe care le folositi.

• Modificari la Registrul Comertului in structrura companiei: autorizare cod caen, adaugare punct de lucru, prelungire sediu, cesiune parti sociale, inchidere/deschidere societate etc.

• Stabilirea beneficiilor si compensatiilor materiale si/sau nonmateriale.

Informații de contact

Judet

Bucuresti

Persoană de contact

****** ******

Telefon

***********

Email

******************

Categorie Anunț

Prestări Servicii

Nr Anunț

20322

Dată Actualizare

26-02-2021 12:07:48