Unilever se alătură Organizației Națiunilor Unite în campania* Global Goals

Unilever se alătură Organizației Națiunilor Unite în campania* Global Goals

*Campania își propune să pună capăt sărăciei extreme, să lupte împotriva inegalității și să combată schimbările climatice

București, octombrie 2015. Pe 25 septembrie 2015, Organizația Națiunilor Unite (ONU) a anunțat cele 17 direcții globale pentru dezvoltare durabilă care vor duce la îndeplinirea a trei obiective extraordinare în următorii 15 ani: să pună capăt sărăciei extreme, să lupte împotriva inegalității și să combată schimbările climatice până în 2030. Aceste direcții funcționează ca o listă de acțiuni care să ducă la bun sfârșit acest plan ambițios în beneficiul oamenilor și al plantei.

ONU are ca misiune popularizarea Global Goals astfel încât mesajele sale să fie înțelese de întreaga planetă. Unilever se implică în susținerea acestui set de obiective ambițioase și lucrează în parteneriat cu alte businessuri și ONG-uri pentru a face aceste obiective cât mai cunoscute.

Provocările pe care Global Goals urmărește să le abordeze au un impact major asupra businessului Unilever și corespund cu ambițiile companiei stabilite în Planul Unilever pentru un Stil de Viață Sustenabil. Multe dintre acestea au relevanță directă pentru businessul Unilever, precum schimbările climatice, încurajarea femeilor și sprijinirea agendei publice de sănătate și igienă.

Lider la nivel mondial, Unilever sprijină Global Goals, care sunt în linie cu misiunile sociale ale brandurilor sale, precum Knorr, Dove, Domestos, Lifebuoy sau Ben & Jerry care influențează peste 2 miliarde de vieți în fiecare zi.

 

Despre Unilever:

Unilever este unul dintre furnizorii mondiali de produse alimentare, produse pentru casă și de îngrijire personală, cu vânzări în peste 190 de țări. Produsele companiei ajung la două miliarde de consumatori pe zi. Compania are 172.000 de angajați și a generat vânzări de 48.4 miliarde € în 2014. Mai mult de jumătate (57%) din amprenta companiei este prezentă în piețele emergente și în curs de dezvoltare. Unilever are mai mult de 400 de branduri care se regăsesc în casele din întreaga lume, incluzând produse precum: Dove, Knorr, Domestos, Hellmann’s, Lipton, Wall, PG Tips, Ben & Jerry, Marmite, Magnum și Axe.

Compania Unilever a fost clasată pe locul întâi din domeniul său conform indexului de sustenabilitate Dow Jones în 2014. În indicele FTSE4Good, Unilever a înregistrat cel mai mare scor (5) în materie de protecție a mediului. Totodată, s-a clasat pe primul loc în lista Global Corporate Sustainability Leaders (Liderilor Globali pe Sustenabilitatea Corporativă) din 2014, în sondajul anual GlobeScan / Sustainability pentru al patrulea an consecutiv, iar în 2015 a fost clasată drept cea mai sustenabilă companie de produse alimentare și băuturi în Behind the Brands Scorecard a Oxfam.

Unilever se situează în top 3 cel mai căutat angajator din toate domeniile, realizat de LinkedIn.

Pentru mai multe informații despre Unilever și brandurile sale, vă rugăm să accesați www.unilever.com. Mai multe informații despre USLP pot fi obținute aici: www.unilever.com/sustainable-living/