SEMINAR DE INFORMARE: Procesul achizitiilor Publice in Romania

Procesul achizitiilor Publice in Romania Procesul achizitiilor Publice in Romania
Procesul achizitiilor publice in Romania, 5 -6 octombrie 2012, World Trade Center Bucuresti.
Practica derularii procedurilor de achizitii publice in anul 2012
Validarea documentatiilor de atribuire
Discutii despre propunerile de modificare a legislatiei privind achizitiile publice

LECTOR:  Laura COMAN
Expert cu experienta de peste 12 ani in domeniul achizitiilor publice, dintre care in ultimii 6 ani (2006 pana in prezent) acumulata in cadrul Autoritatii Nationale pentru Reglementarea si Monitorizarea Achizitiilor Publice – ANRMAP.

Unul dintre avantajele acestui curs este faptul ca Dna Laura Coman va poate transmite informatiile la zi, complete si din cea mai autorizata sursa.
PUBLIC TINTA:

Programul se adreseaza atat persoanelor fizice cat si juridice, functionarilor publici din administratia publica centrala si locala, specialistilor din sectorul privat incadrati in compartimente cu atributii aferente procesului de planificare si asigurare a resurselor, persoanelor numite in cadrul comisiilor de intocmire a dosarelor si de evaluare a ofertelor ori desemnate ca reprezentand entitatea publica in procesul de achizitii de servicii, produse si lucrari finantate din fonduri publice nationale sau primite de la Uniunea Europeana, dar si altor persoane interesate sa depuna oferte in cadrul acestora.
TEMATICA:

1.    Ordinul ANRMAP nr. 136/2012 reprezentand Notificarea cu privire la incheierea contractelor de achizitie publica/a acordului cadru.
2.    Functia de verificare a aspectelor procedurale aferente procesului de atribuire a contractelor de achizitie publica, a contractelor de concesiune de lucrari publice si a contractelor de concesiune de servicii – OUG 52 din 08.06.2011, pentru modificarea Ordonantei de urgenta a Guvernului nr. 30 pe 2006.
3.    Formulare standard ale Procesului – verbal al sedintei de deschidere a ofertelor si Raportul procedurii, aferente procedurilor de atribuire a contractelor de achizitie publica, a contractelor de concesiune de lucrari publice si a contractelor de concesiune de servicii – Ordin nr. 302 din 01.06.2011.
4.    Ordin nr. 313 din 29.06.2011 cu privire la interpretarea anumitor dispozitii privind procedurile de atribuire a contractelor de achizitie publica, a contractelor de concesiune de lucrari publice si a contractelor de concesiune de servicii.
5.    Sistemul achizitiilor publice in Romania in noile conditii legislative.
6.    Elaborarea programului anual al achizitiilor publice – instrument managerial.
7.    Dosarul achizitiei publice (documentatia de atribuire, continut si cerinte, criterii de calificare si selectie; criterii de evaluare; documente si formulare solicitate, fisa de date, caietul de sarcini; identificarea surselor de finantare).
8.    Procedurile de achizitii publice: stabilirea procedurii de atribuire a contractului, adecvata pentru diferite tipuri de contracte publice; reguli de participare la procedurile de atribuire – candidat/ofertant, asociat/subcontractant; riscurile in derularea procedurilor de achizitii publice.
9.    Cai de evitare a contestatiilor in procesul de achizitie publica, modalitatea de solutionare a contestatiilor de catre C.N.S.C.; evitarea incalcarii prevederilor legale privind achizitiile publice.
10. Sistemul electronic al achizitiilor publice SEAP: publicarea anuntului/invitatiei de participare in SEAP, proceduri speciale, catalogul electronic SEAP: pragul de 40% - modalitati de atingere.
11. Legea 279/2011 pentru modificarea OUG 34/2006 privind atribuirea contractelor de achizitie publica, a contractelor de concesiune de lucrari publice si a contractelor de concesiune de servicii.
12. Noi reglemetari in constituirea garantiilor de participare si de buna executie. Praguri minime pentru garantia de participare.
13. Studii de caz, discutii libere si solutii la problemele ridicate de participanti.
ORGANIZARE:

Program:         
Vineri, 5 octombrie, 1600 – 2000 Sambata, 6 octombrie, 900 – 1700

Taxa instruire: 750 Lei + TVA; Taxa include suportul, pauzele de cafea si un lunch.
Discounturi:    3% - 2 persoane;  5% - 3 persoane;  7% - peste 4 persoane
Inscrieri: Fax: (021) 319 12 96 / Email: [email protected] / Tel: (021) 202 44 09/

Persoana de contact: Silvan CONSTANTIN, Telefon : 0724 413 568
Mai multe detalii si talon de inscriere pe: www.wtib.ro