Si-a inceput activitatea de trainer la Institutul National de Cercetare in Economie unde a conceput si condus cursuri despre Structura Intreprinderilor pe Piata Libera, Legislatia Comertului Internatinal, Marketing si Sisteme Informationale pentru Intreprinderi. Intre anii 1993 – 1994 a fost consilier pentru Agentia Romana de Dezvoltare si de asemenea a realizat studii despre macroeconomie si mediul de investitii in Romania.
Din anul 2000 asigura consultanta manageriala strategica pentru diferite companii din Romania si strainatate in domeniul restructurarii, dezvoltarii manageriale si marketingului. Printre clienti se afla Oresa Ventures, Osprey Capital, Wisconsin Turning Systems, MAT Craiova, Knorr, Oriflame, Churchil Media, CODECS, Generali Asigurari, Parmalat, SORSTE Focsani etc. De asemenea a lucrat in cadrul unor programe de cooperare internationala USAID, Gruppo Soges Italia (Programul Leonardo da Vinci, AITEC, Cooperarea AgroAlimentara in Balcani,etc) si PHARE. De asemenea este specializata conform cu ultimele tendinte in strategie, management si marketing.
Mirela a absolvit doua programe MBA: “Dezvoltarea si managementul micilor afaceri si industrii”, Institutul Technion, Haifa, Israel si programul EMBA pentru Dezvoltarea Managementului al Harvard Graduate School of Business. In particular Mirela este Profesor Asociat la Academia de Studii Economice si Profesor Asistent in Macroeconomie la ASEBUSS, si lector la World Trade Institute.
Activitatea de marketing este privita in multe companii ca o anexa a obiectului principal de activitate. De asemenea, de foarte putine ori se coreleaza activitatea acestui departament cu cea legata de relatiile cu furnizorii. Intelegerea acestei activitati poate facilita si stimula activitatile de vanzare in mod esential. Implicarea coerenta a Departamentului de Marketing in toate activitatile companiei este un factor cheie in succesul pe piata a produsului sau serviciului.
Seminarul isi propune sa ofere Directorilor instrumente practice de planificare si analiza care sa poata genera eficienta si competitivitate.
Parcurgand acest program intensiv participantii vor putea:
sa inteleaga conceptele de baza aplicate in activitatea curenta de marketing;
sa afle in ce masura anumite tehnici existente pot fi aplicate cu succes in departamentele pe care le conduc;
sa integreze elaborarea strategiilor de marketing si tehnicile de stimulare a vanzarilor in strategia generala a companiei.
Procesul de instruire interactiva cauta sa ofere atat cadrul analitic cat si abilitatile si cunostintele necesare imbunatatirii performantei de lucru specifice. Exercitiile de grup si discutiile vor evidentia concluziile si vor ajuta participantii sa-si consolideze cadrul teoretic specific relevant mediului lor de lucru.
Obiectivele acestui curs sunt:
aprofundarea conceptelor de baza legate de organizarea eficienta si coordonarea activitatilor de marketing din companie;
dezvoltarea capacitatilor de elaborare a strategiilor de marketing;
trecerea in revista metodelor de coordonare, evaluare si ajustare in procesul de implementare a strategiilor;
aprofundarea relatiei comunicationale a companiei cu mediul;
externalizarea si efectele acesteia in dezvoltarea companiei.
Determinarea factorilor critici de succes in marketing
Analiza de piata:
determinarea oportunitatilor de piata
Elaborarea strategiilor de marketing
Pozitionarea firmei si a produselor/serviciilor
Strategii clasice si strategii ne-conventionale
Asteptari si putere de decizie instrumente de stimulare a eficientei
Ziua 1, 3 octombrie 2013
09:30 12:30
- Introducere in pragmatica Marketingului - Strategie si Viziune
- Elemente de Cercetare de Piata - Caz 1
- Mixul de Marketing: Produs - Caz 2-3
12:30 – 13:30 Masa de pranz
13:30 17:00
- Mixul de Marketing: Distributie - Caz 4-5
- Mixul de Marketing: Pret - Caz 6-7
- Mixul de Marketing: Promovare - Caz 8-9
Ziua 2, 4 octombrie 2013
09:00 12:30
- Prezentare Echipe - Cazuri dezvoltate pe grupe
- Concluzii, Evaluare rezultate