S-a lansat SmartCash Fidelity 2.0, cea mai puternica suita de tehnologii pentru fidelizarea clientilor

Dezvoltatorul Magister Software a lansat oficial pe data de 25 iunie a.c., o noua versiune a binecunoscutei solutii software de fidelizare SmartCash Fidelity 2.0. Reconstruita si dotata cu multiple functii noi care ii ajuta pe comercianti sa-si atraga si sa-si mentina clientii pe termen lung, SmartCash Fidelity 2.0 este, in prezent, cea mai complexa si mai puternica platforma integrata de fidelizare a clientilor din Romania.

Principalele atuuri ale SmartCash Fidelity 2.0 sunt interfatarea universala cu aplicatii diverse offline sau online, folosind cele mai moderne API-uri, in scopul schimbului de informatii legate de activitatea clientilor, tiparele moderne de fidelizare a clientilor si securizarea tranzactiilor cu plati non-numerar, efectuate la nivelul unui lant de magazine.

Pe langa dezvoltarea de la nivelul unui add-on la cel de suita de tehnologii integrate, SmartCash Fidelity 2.0 a fost reorganizat si in ceea ce priveste modelul de licentiere. Costurile de licentiere variaza acum in functie de numarul de clienti si de tiparele de fidelizare utilizate, fiind adaptate mai bine necesitatilor clientilor. Pana la finele anului 2015, utilizatorii versiunii anterioare a programului de fidelizare beneficiaza de upgrade gratuit la SmartCash Fidelity 2.0.

Lansarea platformei de fidelizare a fost anuntata oficial in cadrul unei conferinte desfasurate pe 25 iunie a.c., la Hotel Golden Tulip Times din Bucuresti. Evenimentul s-a adresat retailerilor, integratorilor SmartCash RMS si Partenerilor Certificati Magister Software.

Printre integratorii prezenti la conferinta s-au numarat: ContentSpeed, VirtualCards, ING Romania, Nielsen, Seamless, Union Consulting, companii alaturi de care Magister Software a dezvoltat sau urmeaza sa implementeze proiecte comune destinate jucatorilor de pe piata de retail. In cursul evenimentului, organizat sub forma unei conferinte-seminar, acestia au aflat direct de la echipa de dezvoltare SmartCash RMS despre noutatile tehnologice integrate pe care le au la dispozitie incepand de acum.

Printre comerciantii participanti la eveniment s-au numarat companii de prestigiu din retailul romanesc: Cris-Tim, Carrefour, Secom, Bata, La Femme, Il Passo si La Casa. Acestora si altor participanti, utilizatori independenti ai solutiilor Magister li s-au demonstrat noile funcții disponibile în SmartCash Fidelity 2.0.

 „A sosit momentul sa oferim retailerilor o platforma de fidelizare integrata, complexa si conectata la tot ce inseamna socializarea asa cum o cunoastem in era Web 2.0. SmartCash Fidelity 2.0 este o platforma suficient de complexa pentru a gestiona fidelizarea in mari lanturi de magazine si in acelasi timp usor de folosit de catre micii comercianti. Cu ajutorul SmartCash Fidelity, departamentele de marketing si directorii de magazine pot gasi noi oportunitati de dezvoltare pentru afacerile lor. Am reusit sa lansam un produs software unic pe piata solutiilor de retail si suntem incredintati ca va fi mai mult decat binevenit, avand in vedere dorinta comerciantilor de a depasi provocarile actuale din comertul traditional.“, declara Dor Bujor Padureanu, Director General Magister Software.

Despre SmartCash Retail Management System
Implementata in peste 6000 de unitati comerciale si numarand o comunitate de peste 35.000 de utilizatori, solutia SmartCash Retail Management System, dezvoltata de Magister Software, este, in prezent, cea mai raspandita platforma software pentru retail din Romania. Platforma se adreseaza atat comerciantilor independenti, furnizorilor de produse si servicii din HoReCa, precum si retelelor comerciale cu un numar mare de unitati, in continua expansiune si cu o larga raspandire teritoriala.

Despre SmartCash Fidelity
SmartCash Fidelity 1.0 a fost lansat initial in 2008 sub forma unui modul cu interfata web, si reprezinta componenta software care este responsabila cu activitatea de fidelizare a clientilor in cadrul platformei software SmartCash RMS.  Cu versiunea 2.0 SmartCash Fidelity depaseste granitele fidelizarii tipice din magazine deschizand retailerilor un univers de noi oportunitati in mediul online.

Despre Magister Software
Infiintata in 2002 si avand capital integral romanesc, compania Magister Software s-a afirmat drept cel mai dinamic dezvoltator si furnizor de solutii la cheie pentru retail din Romania, specializandu-se in managementul eficient al unitatilor comerciale mici si mijlocii. In cei 13 ani de activitate, Magister a fost partenerul principal in dezvoltarea si implementarea unor proiecte de anvergura din retailul romanesc.
 

Informații de contact

Nume Companie

Magister Software

Persoana de contact

Stefania Moraru, Marketing

Telefon

0318210150

E-mail