Tommy Hilfiger anunță că ambasadorii de brand ai familiei Tommy au purtat TOMMY HILFIGER la Miami Grand Prix în Florida, pe 3 și 4 mai 2025. Colectivul plin de farmec s-a bucurat de un weekend pe pistă, prezentând în avanpremieră piese din viitoarea colecție APXGP, creată pentru lumea filmului foarte așteptat al verii, F1, îmbinând codurile de design ale curselor cu stilul preppy deja emblematic.
În calitate de sponsor al filmului F1, care va avea premiera luna viitoare, TOMMY HILFIGER se bazează pe moștenirea sa de a crea momente unice care îmbină moda, sportul și divertismentul. În parteneriat cu filmul, TOMMY HILFIGER va lansa colecția APXGP mai târziu în acest an, când inovația sporturilor cu motor întâlnește culori îndrăznețe, croieli elegante și detalii pline de energie.
Printre invitați s-au numărat Alba Larsen, pilotul Academiei F1, sponsorizată de TOMMY HILFIGER, sportivii echipei U.S. SailPG Team Mike Buckley și Anna Weis, precum și un grup de artiști, inovatori și creatori de gusturi din întreaga lume, printre care Brooks Nader, Callé y Poche și Olivia Ponton.
Tot din familia Tommy, au participat și Lissie Mackintosh, Paris Hilinski, Sabrina Quesada, Lenny Santiago, Lais Ribeiro, Jasmine Chola, Deja Lighty, Sofia Resing, Max Barone, Cydney Rose, Julz Goddard, Tiggy Valen, Mikaela Kostaras și Beto Montenegro.
Tommy și Dee Hilfiger s-au alăturat, de asemenea, entuziasmului din weekend, după ce au participat la premiera viitorului serial Netflix F1: The Academy, la Fillmore din Miami Beach, pe 1 mai. Serialul din Hello Sunshine al lui Reese Witherspoon debutează pe 28 mai, urmărind sezonul 2024 al Academiei F1, relatând competiția, călătoriile personale și etapele importante ale femeilor sale pilot. În calitate de sponsor mândru al F1 Academy, TOMMY HILFIGER susține incluziunea, inovația și plasarea femeilor în fruntea grilei. În weekend, Tommy și Dee au purtat colecția APXGP, cea mai recentă expresie a brandului de a îmbina viteza și stilul.
Filmul F1 al Apple Original Films va fi distribuit în cinematografele din întreaga lume și în IMAX de Warner Bros. Pictures în America de Nord pe 27 iunie 2025 și la nivel internațional începând cu 25 iunie 2025.
Despre TOMMY HILFIGER
TOMMY HILFIGER este unul dintre cele mai recunoscute branduri de lifestyle premium din lume, o sursă de admirație și inspirație pentru consumatori din 1985. Brandul creează un stil emblematic, care prinde viață la intersecția dintre clasic și nou, creat împreună cu oameni care modelează cultura la nivel global. TOMMY HILFIGER celebrează esența stilului american clasic cu o notă modernă. TOMMY HILFIGER oferă consumatorilor din întreaga lume calitate premium, prin TOMMY HILFIGER și TOMMY JEANS, cu o gamă largă de colecții, inclusiv îmbrăcăminte sport, denim, accesorii și încălțăminte pentru bărbați, femei și copii. TOMMY HILFIGER are un angajament de neclintit față de sustenabilitate și incluziune.
Vânzările globale de retail ale produselor TOMMY HILFIGER au fost de 9 miliarde de dolari în 2023, iar brandul este susținut de peste 16.000 de angajați la nivel mondial — fiind prezent în 100 de țări și în peste 2.000 de magazine de retail, inclusiv în cel mai mare magazin global emblematic la tommy.com.
Despre SARKK
SARKK a fost fondată în 1998 cu scopul de a fi distribuitor exclusiv TOMMY HILFIGER în România, Grecia, Cipru, Bulgaria, Albania, Macedonia de Nord și Moldova.
De la 1 iulie 2019, compania a fost numită și distribuitor exclusiv pentru Calvin Klein în Grecia, România, Cipru, Bulgaria, Albania și Macedonia de Nord.
Extinderea companiei se bazează pe o abordare omnichannel și produsele ambelor branduri sunt disponibile în magazine fizice, prin parteneriate Shop In Shop, magazine Outlet, o largă rețea de clienți angro, precum și pe tommy.com.
Vizând mereu o dezvoltare organică și durabilă, condusă de valorile CSR, SARKK, cu pași stabili și încrezători, este una dintre cele mai sănătoase corporații din industrie și se extinde captivând chiar și pe cei mai exigenți consumatori.