Publicitate adwords realizata de Agentia Web Digiteria

digiteria publicitate google adwords digiteria publicitate google adwords

Publicitate AdWords este o publicitate PPC sau plătiți pe clic de publicitate, care a fost creat de Google la începutul anului 2000.

 De atunci, mii de oameni și întreprinderi au creat campanii publicitare extrem de eficiente, care să le permită să genereze venituri și vânzarea unui număr de produse și servicii prin intermediul web și de motoarele de căutare. 

Avantajele de cuvinte de anunțuri de plublicitate AdWords,  deși nu este la fel de nouă cum ne-am putea imagina, mulți oameni sunt încă conștienți de avantajele pe care acest sistem le poate aduce afacerile lor. 

De aceea, www.digiteria.ro împărtăseste cu voi, oferind cateva avantaje pe care le aduce pentru agenții de publicitate AdWords: măsurare și analiză .

Spre deosebire de alte sisteme de publicitate, cu Google AdWords vă puteți măsura și să știe exact atunci când sunt generatoare de investiții și rentabilitatea investiției. Știi sigur că acele cuvintele cheie sunt anunțurile și inițiativele pe care îl aveți. Permițând optimizarea în mod constant a campaniilor, puteti obține mai multe rezultate (conversii) de- a lungul timpului.

Prin publicitate adwords plătiți pe clic

După cum probabil știți, cu AdWords plătiți numai atunci când cineva face clic pe anunț. Spre deosebire de alte tipuri de anunțuri, cum ar fi bannere CPM sau un venit, de obicei, persoanele care fac clic sunt interesațe de ceea ce aveți de oferit. Luati-va adio de la zilele în care ați plătit o mulțime de bani pe  publicitate pentru clienții potențiali nu au putut vedea! Nu există victorii pentru cei mai mari plătitorilor. Agenții de publicitate care plătesc cel mai bine Google sunt cei care obțin cele mai bune locatii, clasamente, si sunt cei care au dreptul de expunere mai mult? Ei bine, lasă-ne să-ți spunem că acest lucru nu se aplică exact la AdWords: Agentul de publicitate care face o treabă mai bună într-o chestiune de relevanță și de calitate în ceea ce privește experiența utilizatorului, aproape întotdeauna este cel care primește cele mai bune poziții și cele mai bune rezultate .