Pe 22 martie, Electrolux sarbatoreste Ziua Mondiala a Apei

Constant implicata in dezvoltarea unor echipamente electrocasnice prietenoase cu mediul, compania Electrolux sarbatoreste, pe 22 martie, Ziua Mondiala a Apei. Aceasta zi a fost aleasa in cadrul Conferintei Natiunilor Unite asupra Mediului Inconjurator de la Rio de Janeiro din 1992. Ea are ca scop atragerea atentiei asupra problemelor legate de necesitatea reducerii consumului de apa si protejarea calitatii acestei resurse indispensabile pentru viata.

Datele Administratiei Nationale „Apele Romane” arata ca Romania este una dintre tarile cu cele mai scazute resurse de apa din Europa. In aceste conditii, nevoia de a economisi si de a proteja acest bun este din ce in ce mai mare. Prin activitatile desfasurate si mai ales prin electrocasnicele dezvoltate, Electrolux sprijina reducerea consumului de apa. Acest principiu intareste angajamentul pe care compania il are fata de tot ce inseamna masuri pentru protectia mediului inconjurator.

Fiecare picatura de apa conteaza! Tinand cont de datele ANR, dar si de statisticile realizate la nivel global, aceasta resursa poate deveni un bun rar in viitor. Un timp mai scurt petrecut la dus, folosirea unei masini de spalat vase sau alegerea unor echipamente prietenoase cu mediul inconjurator sunt doar cateva dintre solutiile care pot reduce consumul de apa. Electrolux tine cont in permanenta de aceasta nevoie a consumatorului, iar in acest scop dezvolta electrocasnice cu functii inteligente care asigura un control optim al consumului de resurse.

Folosirea unei masini de spalat vase poate contribui semnificativ la economisirea resurselor. Astfel, se utilizeaza intre 12-17 litri de apa, la un ciclu de spalare. In timp ce curatand vasele la robinet se consuma aproximativ 50 de litri de apa. In plus, Electrolux a creat si modele de masini de spalat vase cu un senzor care detecteaza gradul de murdarie al veselei si nivelul de incarcare al masinii. In functie de aceste informatii, se regleaza automat consumul de apa si cel de energie.

De asemenea, la masinile de spalat rufe de la Electrolux, dotate cu tehnologia FuzzyLogic, consumul de apa si cel de energie se adapteaza in functie de incarcare.

Campania Watermark, lansata anul trecut in mediul digital, este o alta dovada a preocuparii companiei Electrolux fata de aceasta problema. Cu ajutorul unei aplicatii de pe pagina locala de Facebook a companiei, oamenii au avut posibilitatea sa isi masoare impactul individual al consumului de apa asupra mediului. In acest mod, compania a reusit sa informeze consumatorii si sa le atraga atentia asupra efectelor negative pe care consumul ineficient al acestei resurse il poate avea asupra mediului.

Electrolux – Lider in Industria Bunurilor Durabile de Uz Casnic in clasamentul RobecoSAM

In 2013, Electrolux a fost desemnat, pentru al treilea an consecutiv, Lider in Industria Bunurilor Durabile de Uz Casnic, in clasamentul anual de performanta in sustenabilitate, realizat de RobecoSAM (societate internationala de investitii, cu un accent special pe zona investitiilor in sustenabilitate). Anuarul analizeaza performanta companiilor din punct de vedere al sustenabilitatii, clasandu-le in categoriile „Aur”, „Argint” si „Bronz”.

Electrolux a primit cel mai mare rating dintre cele zece companii evaluate in cadrul categoriei Industriei de Bunuri Durabile de Uz Casnic si, in consecinta, si premiul „Gold Class”.

***

Electrolux este lider global pe piata electrocasnicelor de uz casnic, dezvoltate in colaborare cu utilizatorii profesionisti si gandite special pentru a intampina nevoile reale ale consumatorului. Compania ofera solutii inovatoare, proiectate cu grija, atat pentru uzul casnic, cat si pentru cel profesional - produse precum frigidere, masini de spalat vase, masini de spalat rufe, aragaze, aspiratoare, sisteme de aer conditionat si electrocasnice mici. Sub marci renumite ca Electrolux, AEG, Zanussi, Frigidaire si Electrolux Grand Cuisine, Grupul vinde in fiecare an mai mult de 50 de milioane de produse clientilor din pese 150 de piete. In 2013 Electrolux a inregistrat vanzari de circa 12.6 miliarde de euro, avand 61.000 de angajati.   

Pentru informatii suplimentare despre Grupul Electrolux, accesati http://group.electrolux.com. 

Pentru mai multe informatii despre Electrolux Romania, va rugam sa contactati: GolinHarris Bucuresti; Stefana Prozan – tel: 0758116588, e-mail: [email protected].