Paralela 45 atinge o cifra de afaceri de 40 de milioane de euro la final de 2014

Paralela 45, tour-operator general si cel mai mare producator de circuite din Romania, atinge cifra de afaceri de 40 milioane euro la finalul anului 2014, anuntand astfel o crestere de 15% fata de aceeasi perioada a anului trecut.

„Cresterea din acest an a venit pe de-o parte pe fondul extinderii numarului de agentii cu cele de la Chisinau, Tulcea si Satu Mare, dar si a numarului de destinatii si chartere, toate acestea oferindu-ne confortul unei cresteri constante. In 2014, am ales sa adaugam diversitate ofertei, mizand pe experienta anilor trecuti, dar si pe capacitatea noastra de a deschide drumuri catre noi destinatii. Am depasit 100 de circuite in portofoliu, iar anul acesta au mers foarte bine destinatiile exotice, circuitele in Africa Neagra si Asia Centrala, dar si sejururile in Aqaba. Pot spune ca sunt multumit de 2014, piata de turism s-a mai dezamortit, iar acum odata cu noile masuri privind TVA-ul din turism ne asteptam la un 2015 mult mai bun. Va fi un an cu totul special pentru noi, intrucat Paralela 45 implineste 25 de ani”, explica Alin Burcea, Presedinte Paralela 45.

Paralela 45 este singura agentie de turism care ofera o paleta de peste 100 de circuite pe toate continentele, multe dintre ele in exclusivitate si cu plecari din marile orase ce dispun de aeroport. Circuitele in Israel au avut de anul acesta plecari din Iasi si Cluj, circuitul in Spania poate fi accesat din Craiova. Din Constanta se poate merge direct in Turcia si Thailanda, iar din Cluj catre Tunisia. In plus, Chisinaul intra si el pe harta turismului Paralela 45 prin charterele cu plecare directa catre Antalya, Creta si Mallorca.

2014 a fost de asemenea incununat de recunoasterea calitatii si profesionalismului Paralela 45, prin cele doua premii castigate – Superbrands, statut recunoscut drept un pilon de comparatie pentru brandurile de succes, precum si „The most trusted brand 2014”, premiu castigat pentru a sasea oara consecutiv la categoria Agentii de Turism, in cadrul studiului de piata realizat asupra consumatorului roman de revista Reader’s Digest.

Paralela 45 activeaza de peste 24 de ani pe piata vacantelor, fiind unul dintre cele mai vechi branduri de turism din Romania. Detine o retea nationala formata din 35 de agentii si aproape 200 de angajati. Alaturi de turismul individual si intern, turism corporate, chartere, bilete de avion, Paralela 45 se concetreaza acum pe cele peste 100 de circuite pe toate continentele, multe dintre acestea regasindu-se in exclusivitate doar aici. Circuitele in Africa, America si destinatiile exotice reprezinta punctele forte ale ofertei celui de-al doilea semestru al vanzarilor din 2014 ale agentiei Paralela 45.

Despre Paralela 45

Paralela 45 activeaza de peste 24 de ani pe piata vacantelor, fiind cel mai cunoscut brand de turism din Romania. Paralela 45 a fost votata timp de sase ani la rand drept “Cea mai de incredere agentie de turism din Romania”, conform studiului independent Reader’s Digest. Paralela 45 pune la dispozitia turistilor romani peste 100 de circuite pe toate continentele, chartere, turism individual, corporate si intern, precum si bilete de avion. Mai multe detalii pe www.paralela45.ro