„Meriti sa fii surprins” cu noua identitate de brand Lidl Romania

Incepand cu luna martie, Lidl isi va intampina clientii cu un nou slogan, „Meriti sa fii surprins”, la baza caruia sta dorinta companiei de a oferi experiente deosebite clientilor sai.

Mesajul din spatele noii campanii Lidl – ”Meriti sa fii surprins” - este unul simplu, dar puternic. Pornind de la tiparul vietii de zi cu zi a celor mai multi dintre romani, al dedicarii fata de munca si al eforturilor depuse, Lidl isi propune sa ii rasplateasca pe clientii sai pentru munca lor sustinuta cu experiente inedite si cu produse de calitate la cele mai bune preturi. Astfel, compania va transpune conceptul din spatele brandului si in comunicarea cu consumatorii.

Campania debuteaza cu un spot-manifest, disponibil aici, prin care este expusa filosofia de brand, intr-o abordare emotionala si puternica. Acesta a fost realizat in colaborare cu regizorul danez Rune Milton, recunoscut la nivel international pentru modul in care imbina narativul cu estetica si contureaza clipurile sale cu un umor subtil si intuitiv.

„Prin aceasta campanie ne dorim sa traducem filosofia brandului in comunicarea si relatia pe care Lidl Romania le are cu clientii sai. Acest nou slogan va fi integrat in toate eforturile de comunicare ale companiei.”, explica Frank Wagner, Presedintele Consiliului de Conducere Lidl Romania.

In mediul online mesajul va fi sustinut pe noua platforma dedicata, https://surprize.bucatarialidl.ro/. Aici, romanii sunt invitati sa descopere, pe rand, surprizele pe care Lidl Romania le-a pregatit pentru ei. Mai mult, incepand cu 10 martie, acestia ii vor putea surprinde pe cei dragi, cu ajutorul lui Andrei Aradits si al lui Chef Florin Dumitrescu. Astfel, toate actiunile intreprinse vor avea in rol principal consumatorii, care vor fi surprinsi cu abordari inedite de comunicare.

„Mesajul "Meriti sa fii surprins" le este dedicat tuturor acelora care zi de zi depun eforturi pentru un viitor mai bun si care, la finalul unei zile istovitoare, merita sa fie rasplatiti cu experiente frumoase, inedite. In procesul de creatie a noului slogan ne-am inspirat din pasiunea si implicarea pe care le afiseaza romanii in tot ceea ce fac, sacrificand de multe ori timpul liber pentru a obtine rezultate.”, a spus Marco Giudici, Directorul de Achizitii si Marketing, membru in Consiliul de Conducere Lidl Romania.

 

Pentru mai multe informatii, va rugam sa vizitati:

http://www.lidl.ro

Facebook Lidl Romania

Twitter Lidl Romania