MANAGERUL CA NEGOCIATOR – Lupta pentru cooperare si succes competitiv – 16 – 18 Noiembrie 2012, Hotel International, SINAIA

MANAGERUL CA NEGOCIATOR – Lupta pentru cooperare si succes competitiv MANAGERUL CA NEGOCIATOR – Lupta pentru cooperare si succes competitiv

Si-a inceput activitatea de trainer la Institutul National de Cercetare in Economie unde a conceput si condus cursuri despre Structura Intreprinderilor pe Piata Libera, Legislatia Comertului Internatinal, Marketing si Sisteme Informationale pentru Intreprinderi. Intre anii 1993 – 1994 a fost consilier pentru Agentia Romana de Dezvoltare si de asemenea a realizat studii despre macroeconomie si mediul de investitii in Romania.

Din anul 2000 asigura consultanta manageriala strategica pentru diferite companii din Romania si strainatate in domeniul restructurarii, dezvoltarii manageriale si marketingului. Printre clienti se afla Oresa Ventures, Osprey Capital, Wisconsin Turning Systems, MAT Craiova, Knorr, Oriflame, Churchil Media, CODECS, Generali Asigurari, Parmalat, SORSTE Focsani etc. De asemenea a lucrat in cadrul unor programe de cooperare internationala USAID, Gruppo Soges Italia (Programul Leonardo da Vinci, AITEC, Cooperarea AgroAlimentara in Balcani,etc) si PHARE. De asemenea este specializata conform cu ultimele tendinte in strategie, management si marketing.

Mirela a absolvit doua programe MBA: “Dezvoltarea si managementul micilor afaceri si industrii”, Institutul Technion, Haifa, Israel si programul EMBA pentru Dezvoltarea Managementului al Harvard Graduate School of Business. In particular Mirela este Profesor Asociat la Academia de Studii Economice si Profesor Asistent in Macroeconomie la ASEBUSS, si lector la World Trade Institute.

TRAINER: Mirela GHEORGHE (Absolventa PMD67 Harvard Business School) Scop Parcurgand acest program intensiv participantii vor putea:

sa inteleaga conceptele de baza aplicate negocierii -  de importanta majora: contracte de asociere, achizitii, relatii institutionale sau cu organizatii sindicale;

sa afle in ce masura anumite tehnici existente pot fi aplicate cu succes in companiile pe care le conduc;

sa identifice posibilitati de eficientizare a metodelor de negociere;

Conducatorii eficienti trebuie sa fie capabili sa obtina acorduri durabile in relatiile companiei cu factori majori ai mediului economic, si sa aiba sprijin deplin de la cei fata de care depind in ceea ce priveste resursele, autoritatea si  producerea efectiva de rezultate.

Seminarul isi propune sa ofere conducatorilor de companii instrumente practice care sa clarifice nuante sensibile in obtinerea de rezultate rezonabil profitabile in procesul de negociere.

Procesul de instruire interactiva cauta sa ofere atat cadrul analitic cat si abilitatile si cunostintele necesare imbunatatirii performantei de lucru specifice. Pe parcursul acestui proces interactiv trainerul joaca rolul de facilitator cu scopul de a incuraja grupul sa dezvolte perceptia globala despre modul in care problemele teoretice prezentate pot adauga valoare performantei lor viitoare in munca.

Exercitiile de grup si discutiile vor evidentia concluziile si vor ajuta participantii sa-si consolideze cadrul teoretic specific relevant mediului lor de lucru.

Obiective

Prezentarea celor mai moderne metode si experiente legate de metode sofisticate de obtinere a unor acorduri profitabile si solide;

Dezvoltarea capacitatilor de elaborare a strategiilor de negociere si de implementare creative a acestora.

Continut

Tipuri de comunicare – elemente de comportament si utilizarea lor eficienta;

Asertivitatea – metoda optima de colaborare si eficienta;

Dilema esentiala a negociatorului: stabilirea scopului;

Alternativele intr-un accord. Limitele negocierii;

Definirea intereselor ca masura a negocierii;

Crearea valorilor: cum se obtin cu adevarat valori comune;

Punerea in practica a principiilor negocierii;

Negocierea in evolutie – etape si metodologii;

Puterea de influenta in negociere si aplicarea ei;

Negocierea pentru atingerea unui scop, autoritati sau resurse – nevoia de mandate;

Ratificarea, evaluarea post-negociere, evolutie;

Exercitii practice, simulare, teste.

Obiective

La sfarsitul programului de instruire participantii vor putea:

Pune in practica rezultatele atat teoretice cat si practice castigate pe parcursul programului;

Adauga valoare performantei curente ale slujbei lor;

Imbunatatii capabilitatilor de interactiune constructiva, planificare, dezvoltarea competentelor de negociere in situatii complexe;

Imbunatati comunicarea informala si a lucrului in echipa.

Program & Organizare

Program:           Vineri, 16 Noiembrie: 1500 – 1900

Sambata, 17 Noiembrie: 930 – 1700

Taxa instruire:  650 Lei* plus TVA

* Include suportul de curs si pauzele de cafea

Discounturi:     3% - 2 persoane;  5% - 3 persoane;  7% - peste 4 persoane

Inscrieri:           Fax: (021) 319 12 96 / Mail: [email protected] / Tel: (021) 202 44 09/

Persoana de contact:  Silvan CONSTANTIN, Tel : 0724 413 568

Servicii Hoteliere (Opţional):   Hotel International, SINAIA (16-18 noiembrie)

Cazare SG (2 nopti) + pensiune completa  - 1 legitimaţie masă – 850 lei (taxe incluse)

Cazare DB (2 nopti) + pensiune completa – 2 legitimaţii de masă – 1050 lei (taxe incluse)

Se poate oferi si doar o singura noapte de cazare, la cerere!

Se ofera cazare gratuita pt insotitor(in aceeasi camera cu participantul). Mic dejun inclus.