Mai bere nu se poate, Skol, reteta berii adevarate, cu 100% malt

Mai bere nu se poate, Skol, reteta berii adevarate, cu 100% malt

In luna aprilie, berea Skol anunta o noutate care o evidentiază din segmentul de piata din care face parte, folosind in reteta de fabricatie 100% malt alaturi de restul ingredientelor naturale specifice berii si respectand reteta originala de bere. Totodata, se da startul unei campanii nationale de imagine a brandului, care subliniaza ca Skol este o bautura proaspata, racoritoare, cu un gust superior si autentic de bere.

Caracteristica principala a berii Skol, 100% malt, este pusa in valoare printr-o campanie de comunicare indrazneata, atat la nivel de promovare, cat si ca prezentare – Skol, 100% malt. Mai bere nu se poate!

Reteta berii autentice Skol are ca ingrediente doar malt, hamei, apa si drojdie, oferind cea mai puternica savoare de bere, o aroma autentica si o spuma consistenta. Pentru noul Skol, s-a renuntat total la folosirea oricaror alte ingrediente care nu fac parte din reteta autentica si traditionala de fabricare a berii. In plus, berea Skol cu 100% malt este filtrata la temperaturi controlate sub zero grade, proces care atribuie produsului puritate si prospetime.

Lansarea noului produs se bucura de o campanie nationala, incepand cu 26 aprilie 2013 si beneficiaza de o comunicare integrata. Primele spoturi TV vor fi lansate de asemenea pe 26 aprilie, beneficiind de expunere nationala pe canalele principale. Spoturile promoveaza mesajul cheie al campaniei 100% malt intr-un mod original si memorabil. La baza noilor spoturi de promovare se afla o poveste speciala, menita sa anunte pe cat de clar, pe atat de creativ faptul ca Skol se face cu 100% malt, intr-un mod repetitiv care amuza audienta si face mult mai memorabil noul mesaj al marcii. Acest spot beneficiaza de doua executii TV, denumite „La Multi Ani” si „Karaoke”. Actiunea se petrece intr-un bar, acolo unde consumatorii Skol se bucura de o bere buna alaturi de prieteni si se distreaza impreuna, urmarind un meci de fotbal, cantand la karaoke, sarbatorind aniversarea unuia dintre ei sau doar stand de vorba insotiti de berea Skol. Filmarea este cu atat mai spectaculoasa cu cat cei peste 30 de actori s-au coordonat perfect impreuna cu echipele de productie pentru filmarea single-shot a spoturilor de 30” secunde.

Campania „100% malt” a inclus si o schimbare la nivelul ambalajului, iubitorii marcii Skol putandu-se bucura de nouă infatisare a sticlelor de 0,5L si a celor de plastic -  1L, 2L PET, precum si a dozelor si ambalajelor secundare precum six-pack-ul de doza. Noul ambalaj poarta semnatura unui design proaspat, special adaptat conceptului creativ, menit sa aduca mai multa personalitate prin tipul logo-ului si prin identificatorii puternici ai marcii: culoarea rosu marcheaza gustul plin, in timp ce verdele evidentiaza, alaturi de imaginea spicelor de orz, naturaletea ingredientelor produsului.

Skol in 2013 iese in evidenta in segmentul sau de piata prin avantajele competitive si inovatiile aduse atat in reteta, cat si in imaginea marcii. Aceste noutati, dezvoltate original de echipa de creatie, nu fac decat sa ofere consumatorilor beneficii suplimentare precum un produs autentic, o bere cu 100% malt, filtrata la temperaturi sub zero grade, care sunt o garantie a calitatii si gustului.” a declarat Roccos Cosmatos, Vice-Presedinte de Marketing URBB.

 

Despre URBB

URBB este unul dintre cei mai mari producatori de bauturi de pe piata locala, fiind prezent pe piata berii, a bauturilor racoritoare si pe cea a apelor minerale. Portofoliul companiei cuprinde exclusiv marci premium: pe piata berii marcile Skol, Tuborg, Carlsberg, Holsten, Guinness si Kilkenny, Granini pe piata bauturilor racoritoare, si marca de apa minerala Bilbor.