Krisztián Tóth, CEO al POSSIBLE CEE a fost desemnat Agency Innovator of 2014

Krisztián Tóth CEO POSSIBLE Central & Eastern Europe

Krisztián Tóth, CEO al POSSIBLE CEE a fost desemnat Agency Innovator of 2014, in cadrul unui eveniment organizat de The Internationalist (http://www.the-internationalist.com/), una dintre cele mai importante publicatii la nivel mondial adresate profesionistilor in publicitate, marketing si media, la New York. In cadrul Galei au fost premiate cele mai talentate si inovatoare personalitati din industria de comunicare mondiala. Pe langa onoarea adusa de acest titlu, Krisztián Tóth se poate mandri cu faptul ca este singurul castigator de origine maghiara, din istoria acestor premii. 

In fiecare an, incepand cu 2006. The Internationalist i-a numit pe acei executivi de agentii care au rara capacitate de a regandi notiunile actuale de constructie de brand prin simplificarea proceselor interne, incurajarea colaborarilor, managerierea riscului in timpul unei munci zilnice intr-un mediu extrem de dinamic si in continua schimbare, tinand cont si evidentiind mereu “the Big Idea” si ducand strategia la un nivel inalt.

De asemenea, ei reprezinta personalitati care inteleg cum sa conecteze cel mai bine brandurile cu consumatorii lor, in modalitati relevante si contemporane, si sunt, de cele mai multe ori, eroii nepretuiti ai succesului unei campanii de comunicare. Inovatorii sunt acei oameni care stiu cel mai bine cum gandirea out-of-the-box nu cunoaste granite geografice, de varsta, de marime a companiei, de titlu sau de pozitie in cadrul agentiei.

Desi multi ar fi sceptici ca tocmai din Ungaria, din Europa de Centru-Est, este greu sa schimbi lumea, Krisztián le arata ca “nimic nu este imposibil”.  

Krisztián detine in acest moment functia de CEO/CCO a CarnationGroup, part of POSSIBLE, o agentie globala de creatie care are drept misiune principal crearea de campanii de clasa mondiala, care functioneaza si aduc rezultate. Din aceasta functie, el gaseste permanent modalitati noi de a conecta brandurile cu consumatorii aflati in continua schimbare.

De asemenea, el testeaza limitele  dintre digital si fizic, experimentand cu inovatie de produs, bazata pe un design bine gandit si pus la punct si explorand jocuri, ca parte a unui nou canal de comunicare de marketing. In tot acest proces, Krisztián lucreaza la redefinirea agentia de creatie a viitorului, pentru a fi compatibila cu cerintele noului milenium. O parte din creatiile pentru care este recunoscut si admirat sunt reprezentate de Totoya Creatures, un One Show castigator a numeroase premii, adaptat la tablet si mobil si dedicat copiilor, Wootocracy, o platform sociala new-age despre viitorul loialitatii si Smart Egg, o jucarie-labirint.

Cu alte cuvinte, nimci nu este imposibil pentru Krisztián Tóth, de asemenea membru al Global Creative Council al POSSIBLE, jurat la cel mai mare si important festival de publicitate din lume, Cannes, in juriul de Mobile, si implicat in directiile creative ale POSSIBLE.

POSSIBLE este o retea de agentii digitale cu 33 de birouri in America de Nord, Europa, Orientul Mijlociu, Africa si Asia si peste 1300 de angajati privit la nivel global ca cel mai mare start-up de pana acum al WPP. Compania detine in portofoliu clienti importanti precum: AT&T, Barclay’s, Comcast, Dell, P&G, Nokia, Microsoft, Mazda or Starwood.

In Europa, POSSIBLE detine birouri in: Marea Britanie, Polonia, Olanda, Ungaria, Romania, Rusia, Serbia, Suedia.  In 2014 a fost aleasa de AdAge drept una dintre cele mai bune companii din lume pentru care merita sa lucrezi.