Decathlon lansează proiectul naţional Experienţe Sportive

panou prezentare program national Experiente Sportive program national Experiente Sportive

Începând cu 7 ianuarie 2019, Decathlon ridică ștacheta în misiunea sa de a face sportul accesibil cât mai multor oameni, lansând proiectul național Experiențe Sportive. Pentru asta, retailerul francez pune la dispoziția clienților săi o nouă platformă online şi un nou sistem de fidelizare.

Decathlon dorește să motiveze și să ajute oamenii să practice sportul preferat, dar și să descopere unele noi, dezvoltând astfel un stil de viață sănătos. Totodată, accesibilitatea înseamnă pentru Decathlon și cel mai bun raport preț - calitate și prețuri mici pe parcursul întregului an.

Mai mult de atât, compania face trecerea de la fidelizarea clasică, la o modalitate de fidelizare adaptată nevoilor actuale, prin oferirea unor experiențe în adevăratul sens al cuvântului.

„Credem cu adevărat în misiunea noastră, aceea de a face sportul accesibil cât mai multor oameni. Accesibilitate înseamnă să fii acolo unde este nevoie, când este nevoie, punând la dispoziția clientului tot ceea ce acesta are nevoie. Potrivit rezultatelor Eurobarometru privind sportul și activitatea fizică știm astăzi că 37% din populația României practică sport. Ne dorim să ducem această cifră la 60% în următorii 5 ani, facilitând această relație: utilizator - echipament - loc de practică,” a declarat Lăcrămioara Roșca– Director Marketing Decathlon România.

Astfel, noul program de fidelitate continuă să transforme fiecare tranzacție în puncte de fidelitate. Aceste puncte de fidelitate au o valabilitate de 12 luni de la momentul înregistrării ultimei tranzacții în contul Decathlon.

În noua platformă, utilizatorii pot opta, începând cu 7 ianuarie, pentru diferiți parteneri sportivi, în diferite orașe din țară și pentru diferite tipologii de sporturi, în funcție de numărul de puncte din contul lor.

Modalitățile de plată sunt de 2 feluri: plată integrală prin sistemul de puncte de fidelitate sau plată parțială prin același sistem de puncte și diferența cash sau card în cadrul locației alese.

Persoanele eligibile pentru obţinerea unui card pot intra în posesia acestuia dacă au vârsta peste 18 ani şi solicită emiterea cardului fie într-un magazin Decathlon, fie online, pe website-ul decathlon.ro, în secţiunea "contul meu".

Avanjele cardului de fidelitate Decathlon sunt multiple, dintre acestea doar cateva exemple fiind:

  • Decathlon îşi ajută clientii să practice sportul preferat, punând în acceași platformă utilizatorul, echipamentul și locurile de practică.
  • Pune la dispoziție o rețea de parteneri la nivel național, care se va extinde în mod constant.
  • Pasionații de sport au acces la oferte personalizate din partea locurilor de practică.
  • Utilizatorul este cel care decide unde și când își transformă punctele.
  • Platforma se bazează pe note și opinii din partea celor care au experimentat deja locația/ experiența respectivă, asigurându-se astfel o selecție calitativă, pentru fiecare sport in parte și în fiecare oraș.
  • În continuare, cei care dețin un card de fidelitate Decathlon se bucură de garanția produselor, fără a fi necesar bonul fiscal.
  • Beneficiază de sfaturi sportive și comunicare personalizată.

Despre Decathlon România

La nivel național, Decathlon reunește peste 1300 de colaboratori, într-o rețea de 23 de magazine, la care se adaugă platforma online. În ultimii 2 ani, retailerul sportiv a deschis patru noi magazine – la Botoşani, Buzău, Piatra Neamț și al 5 lea magazin din Bucuresti - Decathlon Obor. De asemenea, a dublat spațiul din centrul comercial Pallady din Bucureşti.

În anul 2017 a fost inaugurat şi primul centru logistic Decathlon din România, care aprovizionează trei state sud-est europene - România, Bulgaria și Grecia.

Decathlon oferă iubitorilor de sport articole și echipamente sportive conform celor mai înalte standarde de calitate și inovație din domeniu. Magazinul include produse aparținând mărcilor proprii, precum: Quechua, Kipsta, Nabaiji, Oxelo, Domyos, Btwin sau Kalenji.

Denumite mărci Pasiune, acestea reprezintă o alternativă viabilă pentru produsele deja prezente pe piață, ce contribuie în mod concret la împlinirea obiectivului de a face sportul accesibil tuturor. Totodată, prin produsele cu eticheta Primul Preț Tehnic, Decathlon propune clienților săi produsul cu cel mai bun raport calitate-preț, pentru fiecare gamă de produse, cu o garanție de minim 2 ani.

Decathlon comercializează și articole Fabricate în România, printre care biciclete, încălțăminte concepută pentru drumeții montane și textile pentru ciclism și sporturi de echipă.

Informații de contact

Nume Companie

Erka Communication

Persoana de contact

Romanita Oprea, PR Consultant

E-mail