Cum să oferi mai multă vizibilitate în online brandului personal

web design office

Atunci când ai decis să dai naștere unui site din dorința de promovare a unei afaceri personale, scopul tău este acela de a-i face pe oameni să "audă" mesajul pe care îl transmiți; dacă nimeni nu este în jur să audă, nu contează cât de original sau convingător este mesajul tău în legătură cu serviciile oferite, pentru că nimeni nu va fi acolo să îl recepteze.

Întrucât știm că social media joacă un rol deosebit de important în strategia ta de marketing, îți venim în întâmpinare cu un set de idei prin care să îți faci conținutul site-ului cât mai vizibil posibil și să maximizezi expunerea potențială de care pagina ta dispune. Acestea te vor ajuta să te conectezi cu publicul țintă și să construiești o reputație mai bună pentru marca ta.

Așadar, iată câțiva pași pe care îi poți urma pentru a-ți îmbunătăți vizibilitatea în online:

1. Asigură-te că pictogramele rețelelor de socializare sunt vizibile pe site

Dacă nu dispui pe site-ul tău de pictograme de social media pentru paginile companiei, îți lipsește o mare oportunitate de a fi văzute. Pune-le în locurile cu cel mai mare trafic (de exemplu, pe pagina de pornire, în zona cu antetul sau subsolul paginii web) și oriunde vizitatorii ar fi influențați să îți urmărească conturile.

2. Optimizează profilurile de social media

Paginile de social media ale brandului tău fac parte din strategia de marketing. Nu numai că acestea sunt de obicei primul lucru pe care oamenii îl văd când îți cercetează marca, dar, prin intermediul lor, poți câștiga mai mult trafic, ceea ce înseamnă mai multe șanse ca oamenii să îți descopere serviciile. În consecință, trebuie să îți petreci ceva timp optimizând site-ul și rețelele de socializare pentru clasamentele motorului de căutare cu ajutorul tehnicilor SEO. Un specialist SEO va ști exact cum să îți analizeze și depisteze erorile și să găsească cele mai bune modalități de îmbunătățire a paginilor tale în urma cărora să obții rezultate mai consecvente, care treptat cresc.

 

3. Fii creativ și oferă conținut interactiv

Abonații tăi se vor plictisi dacă pare că postezi aceleași idei mereu. În schimb, fii creativ și oferă-le ceva nou. Un conținut mai bun te va ajuta să îți păstrezi abonații deja existenți, dar și să stârnești interesul noilor utilizatori. Nu uita că imaginile sunt un factor major în lumea marketingului online de astăzi. Mesajele cu imagini au mult mai multă vizibilitate și primesc mai multă atenție. Astfel, un mesaj cu impact însoțit de o imagine reprezentativă va face ca articolul tău să se evidențieze mai mult în fluxurile de știri comparativ cu ale celorlalți utilizatori.

 

Informații de contact

Nume Companie

SC ARTLOGSOFTWARE ZONE SRL-D

Persoana de contact

Magda Mara

Telefon

0746778303

E-mail