Ce faci cand oamenii nu tin pasul cu tehnologia? Automatizezi taskurile de marketing.

Automatizare Marketing InboxTarget Creste-ti vanzarile cu InboxTarget

In momentul actual, se poate intr-o oarecare masura, dar nu complet. Este nevoie de cineva care sa scrie textele pentru reclame sau articole. Apoi, sa puna toti factorii la un loc si sa decida in functie de indicatorii avuti pe promovare, costuri asociate sau bugetele puse la dispozitie. Insa inteligenta artificiala se dezvolta si o sa avanseze, iar peste 5 ani lucrurile vor sta altfel.

Solutiile de automatizare marketing exista pe piata de ceva vreme, cele mai cunoscute fiind in zona B2B. Pe scurt, potentialul client interesat de oferta firmei isi lasa datele de contact. Pana in momentul in care este preluat de un reprezentat al firmei va fi contactat automat de catre solutia software, care il trece pas cu pas prin procesul de achizitie si il determina sa cumpere.

O metoda asemanatoare exista si pentru zona de consumatori. Diferenta este data de volum, si anume pe de o parte numarul urias de produse din catalog oferite la vanzare, si numarul mare de vizitatori, fiecare cu o nevoie diferita.

 

Magazinele online apeleaza la tot felul de solutii tehnice ce usureaza munca oamenilor de marketing. Este practic imposibil sa contactezi manual si sa personalizezi mesajele in functie de interesele fiecarui vizitator dintr-un magazin, intr-un mediu atat de dinamic si cu concurenta crescuta.

 

Solutiile de automatizare marketing precum InboxTarget (solutie romaneasca), ActiveCampaign, Monetate, Eloqua (Oracle), Emarsys preiau aceste taskuri si le automatizeaza:

  • Comunicare personalizata in functie de actiunile fiecarui client. In plus continutul reflecta aceste interese, fiind unic pentru fiecare client

  • Schimbarea dinamica a mesajelor in magazin pentru a imbunatati experienta utilizatorului

  • Colecteaza date de la utilizatori pentru a ajuta la deciziile de business.

  • Sunt capabile sa se adapteze dupa fiecare companie, pe nevoile sale de business


 

Costul acestor solutii incepe de la cateva zeci de euro/luna pentru un magazin mic si pot ajunge la cateva mii daca vorbim de afaceri cu 6-7.000 comenzi pe zi. Insa investitia este recuperata din primele luni, deoarece se poate demonstra prin rapoarte cati bani a adus in plus, sau putem vorbi de efortul acoperit anterior de un angajat din departamentul de marketing.

 

Conform Jeff Bezos, “daca nu poti hrani o echipa cu 2 pizza, atunci echipa este prea mare”. Astfel echipele mici, sustinute de solutii software contribuie la successul unei afaceri, cum a fost si cazul Amazon.

 

InboxTarget poate rezolva taskurile de marketing prin automatizare, fiind dedicata magazinelor online. Pornind de la urmarirea intereselor vizitatorilor, acopera nevoia magazinului de comunicare cu acestia, prin automatizare si personalizare mesaje.

 

Despre InboxTarget


InboxTarget.ro este probabil cea mai avansata solutie de automatizare marketing de pe piata, avand la baza o platforma tehnica utilizata de cele mai mari magazine online din Europa. Serviciul a fost lansat in Romania in 2016, valoarea vanzarilor asistate lunar in retea este de 20M Euro, o medie de 7% din volumul total de vanzari al clientilor.

Informații de contact

Nume Companie

InboxTarget SRLD

Persoana de contact

Claudia Ehurov

Telefon

0772013048

E-mail