Brand-ul frantuzesc Vicomte A. prezinta noua colectie Primavara-Vara: Tinute SAFARI pentru exploratorii urbani

Vicomte A., brand-ul de haine de origine aristocrata franceza, iși anunta lansarea oficiala pe piata din Romania, odata cu prezentarea noii colectii pentru sezonul Primavara-Vara 2014, cu tema Safari. Primul magazin Vicomte A. este deschis in mall Promenada, din București, etaj 1, alaturandu-se retelei de magazine existente in orase ca  Monaco, Saint Tropez, Paris, Londra, Punta Cana. Vicomte A. impune un nou standard in vestimentatie, atat in ceea ce priveste calitatea materialelor, cat si stilul si modelele propuse.

Vicomte A. reflecta in totalitate viziunea si stilul creatorului sau, vicontele Arthur de Soultrait. Nobletea brand-ului nu vine doar din asocierea cu reprezentantul aristocratiei franceze, ci si din croiala eleganta a pieselor vestimentare si calitatea superioara a materialelor folosite. Ceea ce deosebeste cu adevarat Vicomte A. de celelalte brand-uri de haine din categoria sa este faptul ca reinterpreteaza stilul clasic, propunand un look colorat si fresh. Suntem convinsi ca publicul roman va rezona cu stilul Vicomte A. si ca in aceasta vara vom vedea pe strazile Bucurestiului tinute din noua colectie Safari. Astfel, Bucureștiul va intra pe harta stilului franțuzesc aristocratic.”, a declarat AnaMaria Luiza Hudea, General Manager, Vicomte A.

Colectia de Primavara-Vara 2014 este inspirata de cultura africana, rezultatul fiind o reinterpretare a vestimentatiei safari imaginate pentru „exploratorii moderni ai oraselor”. Silueta Vicomte A. a acestui sezon este proaspata si jucausa, combinand stilul sport colorat si preppy cu detaliile africane si animal print-ul. Articolele colectiei amintesc de tinutele neo-coloniale, fiind realizate din in si bumbac. Printre piesele de rezistenta se numara: sacourile, jachetele safari, pantalonii scurti, pantalonii slim si camasile.

In centrul acestei colectii se afla pantalonii scurti din bumbac, colectia fiind completata de sacouri in diferite modele si culori, pantaloni slim, o varietate de camasi si accesorii.

Pentru a iesi din anonimat Vicomte A. propune ca tinutele feminine sa fie completate cu o esarfa asortata, care sa prinda parul intr-un turban, iar pentru barbați, o batista colorata, amplasata in buzunarul de sus al sacoului.

 

Vicomte A., de la ideea unui tanar antreprenor la un brand cu personalitate

 

Vicomte A. este un brand cu o istorie bogata, in ciuda faptului ca a aparut pe piata abia in anul 2005, la initiativa vicontelui Arthur de Soultrait. Crezul pe baza caruia Arthur a construit brand-ul Vicomte A. este acela ca le ofera clienților sai oportunitatea de a fi eleganți intr-un mod creativ. Inspirația și-a gasit-o in cadrul familiei, care era pasionata de sporturile ecvestre. Vestele jocheilor devin astfel șevaletul tanarului artist antreprenor, care adauga culoare, elemente originale și creeaza stilul Vicomte A.

Vicomte A. se adreseaza barbatilor, femeilor si copiilor, propunand tinute ce acopera intreaga garderoba: fuste, cravate, jachete, pulovere, tricouri polo, pantaloni. Din 2012, brand-ul si-a extins gama de produse, introducand ochelari, ceasuri, pantofi si colectia pentru copii.

La nivel international, brand-ul este prezent in peste 400 de magazine din Europa, Asia, America de Nord si Africa. In București, magazinul Vicomte A. se gasește in mall Promenada (Calea Floreasca, nr. 246B), cel mai nou centru comercial din București si este deschis de luni pana vineri, in intervalul 10:00-22:00. Shopping-ul din magazine poate fi completat cu cel online pe www.vicomte-a.eu.