BCR si Cohn&Jansen JWT aduc gesturile frumoase din online pe strazile marilor orase din Romania, intr-o campanie ce anunta Comisioane Zero la Contul Curent

BCR si Cohn&Jansen JWT aduc gesturile frumoase din online pe strazile marilor orase din Romania, intr-o campanie ce anunta Comisioane Zero la Contul Curent

Si 3 lei inseamna ceva, daca te gandesti ca, revalorizandu-i, poti sa faci pe cineva fericit. De banii astia, poti sa faci un gest frumos: sa oferi o zambila, o ciocolata sau un tub cu baloane de sapun.

BCR si Cohn&Jansen JWT propun romanilor un alt mod de abordare a comisioanelor, sume mici, aparent neinsemnate, pe care le poti pierde atunci cand retragi bani sau cand vrei sa vezi cati mai ai. „Poti face lucruri mai bune cu banii decat sa-i dai pe comisioane. La BCR, ai Comisioane Zero la Contul Curent.” – asta comunica noua campanie integrata, dezvoltata in executii de TV, digital, outdoor, BTL si in-store.

<<Ideea a venit in momentul in care ne-am intrebat „Sunt sau nu sunt comisioanele o problema pentru romani” Raspunsul a fost „Sunt si nu sunt”. Pe de o parte, sumele mici pe care le platesc atunci cand scot bani, ii sacaie, iar pe de alta parte, tot ei continua sa le plateasca pentru ca sunt mici – „nu ne fac pe noi trei lei”>>, spune Felicia Stoica, Copywriter Cohn&Jansen JWT.

Daca in TV, outdoor si retail, campania sustine micile bucurii in detrimentul comisioanelor, in online si BTL ea merge mai aplicat si demonstreaza ideea frumos si simplu.

<<Cate lucruri poti sa faci cu 1 leu, 3 sau 5 lei? Multe. Atat de multe incat am putut sa adunam doar o parte dintre ele intr-un Catalog al Gesturilor Frumoase, o aplicatie de Facebook care functioneaza pe principiul „random acts of kindness”: userii aleg un obiect pe Facebook si altcineva il primeste pe strada>>, spune Arina Stoenica, Account Director Cohn&Jansen JWT.

Aplicatia Catalogul Gesturilor Frumoase leaga doua medii si doua grupuri de oameni: in online, cineva alege un obiect de valoarea unor comision, pentru ca apoi BCR sa il ofere cadou altcuiva, intr-o activare BTL ce are loc simultan, in cele mai mari orase din tara. 

Mai inseamna ceva 3 lei in ziua de azi? Dupa reactiile romanilor la micile cadouri pe care le-au primit, pare ca da.

<<Ne-am bucurat sa regasim in propunerea creativa a agentiei esenta conceptului care a stat la baza lansarii Contului Curent BCR cu ZERO Comisioane. Clientii bancii au acces neconditionat la produsele de baza: Contul Curent si Cardul de Debit, iar tranzactionarea in mediul digital este incurajata continuu, la fel ca accesul gratuit la informatiile despre cont.

In plus, clientii au 3 luni fara comisioane pentru serviciul de Internet si Mobile Banking, inclusiv necomisionarea transferurilor intrabancare in lei sau valuta. Este un comportament normal in relatia banca-client.

Tocmai de aceea, beneficiile concrete – banii pe care nu-i mai dai pe comisioanele de administrare, pe interogarea soldului sau pe retragerile de la ATM – au fost evidentiate intr-o forma inovativa, emotionala.  Catalogul Gesturilor Frumoase exemplifica cel mai bine cum legatura dintre online (aplicatia se acceseaza in pagina de Facebook BCR) si viata reala (off-line/ BTL)  se aplica si in cazul produselor financiare: beneficiile se traduc in bucurii simple, firesti, dar, totodata, esentiale pentru cei dragi>>, a afirmat Cornelia Plesoianu (Head of BTL Department).

Campania la Contul Curent  continua platforma de comunicare lansata de Cohn&Jansen JWT pentru BCR, in 2015 – „O viata agitata devine o viata bogata cu BCR”.

Echipele care au participat la realizarea campaniei sunt formate din:

Echipa BCR: Anca Rarau (Executive Director Marketing Division), Georgiana Oltenescu (Head of Brand Bulinding), Anca Luca (Senior Marketing Officer), Alina Petcu (Marketing & Media Developer Coordinator), Luiza Briscaru (Marketing Officer), Madalina Cazamir (Senior Digital Officer), Cristi Pirvu (Specialist Online Media), Cornelia Plesoianu (Head of BTL Department), Adrian Saveanu (Project Manager BTL); Diana Meghesan (BTL Officer).

Echipa Cohn & Jansen JWT: Andrei Cohn (Creative Director & Managing Partner); Alex Negoescu (Creative Director), Felicia Stoica (Senior Copywriter); Bogdan Petcu (Art Director); Alexandra Popa (Junior Copywriter); Diana Caracota (Strategic Planner), Monica Radulescu (Head of Digital & Strategic Planner); Miriam Ivanescu (Account Director); Arina Stoenica (Account Director); Ruxandra Popescu (Account Manager); Oana McGinley, (Senior Account Executive), Cristian Dobre (BTL&Production Manager), Ilinca Dumitrescu (AV Producer), Gabriela Gheorghe (DTP), Virgil Ghelmeci (DTP).

Echipa Atelieru.ro: Robert Capraru (Webdev); Mihaela Budescu (Social Media Executive).