Andy Owen dezvaluie secretele Marketingului Direct

Andy Owen dezvaluie secretele Marketingului Direct Andy Owen dezvaluie secretele Marketingului Direct

Andy Owen, consultant si expert in marketing direct, va dezvalui publicului din Romania cum sa creeze mesaje publicitare de succes si multe alte trucuri ale marketingului direct.

Un nume cunoscut in domeiul marketingului direct, Andy Owen, va sosi in Romania pentru a sustine un seminar pe data de 12 decembrie 2012.

Andy Owen este unul dintre expertii de influenta ai generatiei sale din domeniul marketingului direct. Andy s-a nascut in Anglia si lucreaza in marketing direct de 29 de ani. In fiecare zi, el si echipa sa creeaza si testeaza campanii publicitare pentru companii din intreaga lume.

Andy Owen & Associates este o companie de consultanta in marketing direct, cu activitati in Dubai, Bucuresti si Moscova. Pe langa activitatea de manager al unei companii de marketing, Andy Owen este speakerul pe care il putem intalni la nenumarate conferinte, seminarii si workshopuri pe tema marketingului direct pe care le sustine in diferite colturi ale lumii.

Andy este o personalitate foarte respectata in domeniul sau si contribuie regulat la scrierea de articole despre arta contemporana a marketingului si publicitate pentru diferite publicatii, cum ar fi: Admap, Marketing Week, Gulf Marketing Review, Direct Response, Direct Marketing Week, Direct Marketing International, Precision Marketing, Directory, AdAsia and Adline. 

Principalele teme pe care Andy le va aborda pe parcursul seminarului sunt:

·         Pregatirea - inainte de a incepe crearea mesajelor publicitare;

·         Cum sa gandesti si sa organizezi procesul de creatie a unei campanii de succes;

·         Copywriting – reguli de baza, structura, aspect si design; detalii care fac diferenta, care capteaza atentia si usureaza parcurgerea measajului publicitar;

·         Marketing digital – cum sa creati anunturi productive si memorabile;

·         Marketing direct offline – cele mai bune practici. Ce ar trebui si ce nu ar trebui sa se aplice;

·         Etichetele care determina reactiile scontate;

·         Pliantele promotionale si impactul acestora - unul dintre cele mai bine pazite secrete ale marketingului direct;

·         Garantii si recomandari – de ce ar trebui folosite intotdeauna;

·         Redactare – ce fonturi sunt cele mai potrivite si de ce;

·         Cum poti testa Ads-urile pentru a fi sigur de succesul acestora inainte de a demara campania de promovare;

Evenimentul “Direct Marketing” se adreseaza atat managerilor de marketing, copywriterilor, specialistilor in marketing online, cat si antreprenorilor si celor care doresc sa cunoasca si sa experimenteze noi trucuri si spete ale marketingului direct.

Informatii suplimentare despre evenimentul “Direct marketing” ce va avea loc pe 12.12.2012 la Bucuresti, Crystal Palace Ballrooms, se gasesc pe siteul evenimentului: http://andyowen.eu/ro/

Printre partenerii evenimentului se numara: Ziare.com, Business24, Markmedia, Wall-Street, Bestresources, Audiosfera, Cariere, BestJobs, ARIES, Magazinul Progresiv, HRB.