5 strategii emergente de marketing digital de incercat in 2022

marketing digital 2022 marketing digital

Intrucat liderii sunt pe cale sa vada beneficiile deciziilor de marketing din acest an, isi dau seama curand ca este timpul sa incepem sa planificam strategii de marketing pentru 2022.

Din fericire, pe masura ce redresarea economica castiga teren, speram ca specialistii in marketing vor gasi un buget mai generos cu care sa lucreze. Dar, care ar fi cel mai bun mod de a aloca acesti bani?

Cu fiecare industrie care trece de la navigarea intr-o criza globala de un an (si de numarare), este esential sa fim atenti la ceea ce s-a schimbat in comportamentul utilizatorilor si in consumul media. Dornici de un an mai putin haotic 2022, specialistii in marketing se pregatesc sa incerce sa execute aceste strategii promitatoare de marketing.


1. Utilizati mai multe videoclipuri


Se pare ca lista sfaturilor de marketing din ultimul deceniu au condus catre discutii legate despre videoclipuri. Cu toate acestea, unele companii si marci ezita sa incorporeze marketingul video in mixul de marketing. Odata cu cresterea traficului pe platformele: TikTok si Instagram, anuntand faptul ca sunt o platforma video, cresterea videoclipurilor este iminenta.

Peste 85% dintre consumatori ar dori sa vada mai multe videoclipuri de la marci si cel putin 67% dintre marci doresc sa isi mareasca cheltuielile video in 2022.

Dincolo de videoclipurile scurte pentru retelele de socializare , unele marci valorifica puterea continutului original in forma mai lunga pentru a le ajuta sa construiasca afinitatea marcii. Investitiile in streaming live sau videoclipuri explicative pot ajuta marcile sa-si construiasca un public fidel si sa-si educe publicul despre marca, produsele si serviciile lor.


2. Investiti in crearea unei imagini de marca puternice


Brandingul a fost intotdeauna un element important al marketingului si al afacerilor in general. Dar, concentrarea pe povestire si construirea unei imagini de marca solida este ceea ce ii va face pe consumatori sa revina. In 2022, crearea unei imagini de marca solida necesita o abordare de marketing in doi pasi sau hibrida.

Primul pas este sa utilizati publicitatea digitala pentru a va prezenta brandul acolo. Este esential sa retineti ca publicitatea digitala va deveni mai scumpa in timp, aceasta fiind un fapt dovedit. O concurenta mai mare determina factori de licitare ale Google in spirala, care pot fi adesea prea scumpe pentru marcile mici. Totusi, acest lucru va merita intotdeauna investitia atunci cand se face corect, motiv pentru care este cel mai bine sa lucrati cu un agent de marketing profesionist.

Apoi, trebuie sa gasiti modalitati de a continua sa cresteti organic. Cresterea gradului de constientizare a marcii prin continut organic prin videoclipuri, continut web care ofera valoare, podcast-uri saptamanale, buletine informative si alte forme de contact organic va va ajuta. Puneti deoparte resursele, timpul si banii potriviti pentru a va concentra exclusiv pe traficul organic; acest lucru va spori gradul de constientizare a marcii si va va sprijini eforturile de marketing generale.


3. Optimizati cautarea vocala


Incepand cu 2019, cresterea tehnologiei vocale a devenit un fapt constant in mintea fiecarui comerciant. Cautarea vocala include de la asistenti vocali precum Siri, Alexa, Asistent Google pana la Chatbots.

Marcile care se concentreaza pe continut mai usor de utilizat (mai putin invaziv) vor prospera in acest spatiu. Oferirea de continut clar si valoros, care raspunde la ceea ce utilizeaza cautarea vocala a consumatorilor, ii va face castigatori in acest spatiu virtual.

Optimizarea pentru cautarea vocala inseamna concentrarea eforturilor dvs. pe cuvinte cheie de conversatie si crearea de continut bazat pe persoane care sa raspunda la intrebarile oamenilor. Pentru ca acest lucru sa se intample, trebuie sa gasiti o echipa de specialisti in marketing cu experienta SEO pentru a va ajuta sa optimizati markup-urile schemei, cuvintele cheie si organizarea site-ului.


4. Concentrarea pe SEO local


Agent Promovator nu este un concept nou, dar este lider local in marketingul digital si detine informatii actualizate pe masura ce consumatorii devin mai orientati spre local. In timp ce pietele online au deschis usile consumatorilor in timpul blocarii, pe masura ce restrictiile incep sa dispara, consumatorii doresc solutii locale pentru a-si satisface nevoile.

Cu agent promovator, marcile pot ajunge la mesaje directionate prin text, e-mail, retele sociale sau notificari in aplicatie catre consumatorii din zonele apropiate localizate la nivel local.

In plus, SEO local poate ajuta la cresterea eforturilor de crestere a vizibilitatii la nivel local. Concentrarea timpului pentru optimizarea listelor de afaceri ale hartilor, crearea unui cont Compania mea pe Google si crearea de continut bazat pe evenimente sau povesti locale sunt esentiale pentru optimizarea SEO locala. Solicitarea de recenzii de la clienti fericiti si optimizarea pentru cautarea vocala a indicatiilor si a orelor de functionare va vor ajuta sa castigati jocul SEO local.

Nu ratati ocazia de a utiliza – de obicei gratuit – resurse precum Google My Business pentru a va imbunatati SEO-ul local si a oferi valoare potentialilor dvs. clienti.


5. Nu


neglijati marketingul B2B. Continutul business-to-business este adesea neglijat, deoarece majoritatea companiilor se concentreaza doar pe consumatori. Cu toate acestea, marketingul B2B poate fi extrem de profitabil pentru majoritatea companiilor. In principal, deoarece cautarile B2B se bazeaza pe intentie.

Atunci cand o companie ofera continut educational cu privire la solutii specifice, se creeaza increderea marcii si este probabil ca cineva sa fie mai interesat sa discute cu un reprezentant pentru a afla mai multe despre serviciile dvs.

Incorporarea de bloguri educationale, carti albe, teste si continut de forma lunga care abordeaza o anumita problema poate ajuta la sustinerea clientilor potentiali si la cresterea increderii publicului. De fapt, aproape 68% dintre marketerii B2B folosesc marketingul de continut pentru a-si construi increderea.

Pe masura ce marcile continua sa lupte pentru atentia consumatorilor in aceste vremuri incerte, marketerii vor gasi strategii diferite. Tinand cont de aceste tendinte de marketing, veti putea sa va mentineti inaintea curbei si sa va atingeti obiectivele.

Doresti o Evaluare Gratuita a Afacerii Tale Online


Informații de contact

Nume Companie

Agent Promovator srl

Persoana de contact

Mario Griforescu, CEO

Telefon

0741919919

E-mail