5 avantaje ale lucrului într-un Call Center

5 avantaje ale lucrului într-un Call Center 5 avantaje ale lucrului într-un Call Center

De ce să lucrezi într-un Call Center? Contrar anumitor păreri, industria Call Center nu e un mediu plicticos, unde oamenii merg la lucru doar ca să răspundă la telefoane diverse. Unii ar putea crede că interacțiunea între membrii unei echipe Call Center e aproape inexistentă, însă ar fi departe de adevăr – echipa este liantul acțiunilor dintr-un Call Center, iar munca în comun și obiectivele la care fiecare membru își aduce aportul – esențiale pentru profilul oricărui loc de muncă într-un astfel de sector de activitate.

Începi într-un Call Center, avansezi personal și profesional

1.           Orar flexibil, ce-ți permite să-ți organizezi programul așa cum vrei

În Call Center nu există două zile identice, însă lucrul în Call Center îți permite să-ți organizezi programul astfel încât ai timp mai mult și pentru familie, și pentru activități extra.

2.           Înveți skill-uri noi și te perfecționezi pentru viață

Lucrând în Call Center înveți mult mai multe decât cum să răspunzi la telefon – de la răbdare și versatilitate, până la tehnici de comunicare cu diverse personalități și în diverse situații, industria Call Center te va ajuta să-ți depășești limitele.

3.        Găsești suport pentru creștere personală și profesională

Fiind o industrie dinamică, industria Call Center îți oferă posibilități nelimitate de creștere personală și profesională, fiind și recompensat pe măsura rezultatelor. Poți ajunge, la rândul tău, să motivezi membrii echipelor, să organizezi, formezi sau construiești proiecte.

4.        Ai posibilitatea de a folosi ceea ce ai învățat în școală

Ai absolvit cursuri de turism, cursuri financiare sau într-o anumită industrie? În Call Center ai posibilitatea de a pune în aplicare ceea ce ai învățat, întrucât multe companii specializate au nevoie de oameni cu background temeinic și înțelegere a specificităților fiecărei industrii.

5.        Vei avea mult mai multe opțiuni pe viitor

Atunci când vei fi gata să faci o schimbare, fii sigur că experiența acumulată în Call Center îți va fi de folos – vei ști cum să afli într-un timp scurt informații valoroase, vei ști cum să dezamorsezi situații tensionate și, cel mai important, vei avea un set de skills-uri de neînlocuit în înțelegerea clienților.

 

Toate aceste avantaje și multe altele le poți avea dacă vii alături de noi. Ți-am stârnit curiozitatea?

 

www.elicom.ro

[email protected]

+40212321214

 

 

 

 

 

 

Informații de contact

Nume Companie

SC SAG MEDIA COMMUNICATIONS SRL

Persoana de contact

Andreea Paleologu

Telefon

0732710894

E-mail